וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה דורשת שלושה מיליון דולר על מסיללה

19.5.2011 / 10:36

שלוש קבוצות בעקבות המגן. מכלן תיפגש עם נציגי חמד אחרי גמר הגביע. עופר מזרחי מועמד לחזור למועדון, כמאמן הנוער

מכבי חיפה הודיעה לסוכניו האפריקאים של המגן פיטר מסיללה כי היא דורשת שלושה מיליון דולר (יותר מ-2.1 מיליון יורו) עבור מכירת כרטיסו. השחקן עודכן בפרטים ובימים הקרובים יואץ הניסיון למכור אותו, בין יתר על ידי סוכן השחקנים פיני זהבי. כזכור, עד כה דובר על סכומים שנעים בין 1.5 ל-2 מיליון יורו וכעת נקבע תג מחיר חדש.

כפי שכבר נכתב, שתי קבוצות בהולנד, ביניהן ויטסה, הביעו עניין בשחקן. גם אנדרלכט הבלגית גיששה לגביו בימים האחרונים והיא אחת המועמדות לקלוט אותו. מסיללה עצמו הודיע לסוכניו כי בשלב זה הוא מעדיף לא לשחק בקרדיף, משום שהיא לא העפילה לליגה הראשונה באנגליה, וכעת נראה כי מדובר בברירת מחדל.

קבוצת מכלן הבלגית הבהירה לנציגיו של תומר חמד כי אחרי משחק הגביע מול הפועל תל אביב היא תחדש את המגעים לגביו. כזכור, לשחקן יש הצעה של 300 אלף יורו לעונה. סוכניו מעדיפים שישחק במכלן על פני אנדרלכט או ברוז', משום שזאת הקבוצה היחידה מבין השלושה שהודיעה כי היא בונה עליו כשחקן הרכב.

השוער אמיר אדרי מחוזר על ידי מכבי נתניה. ככל הידוע, ראובן עטר רוצה מאוד לצרפו. גם הפועל עכו מועמדת לקלוט אותו (אם דודו גורש לא יסגור בקבוצה). אם יעזוב את מכבי חיפה, נראה כי יצטרף לאחת מבין הקבוצות הללו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם שי מימון צפוי להודיע כי הוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה, אלא שבחיפה מתכוונים לדרוש דמי העברה, משום שהוא חתום לעונה הבאה. למרות זאת, לא נראה שהמועדון יערים עליו קשיים בנושא. אחת המועמדות לקלוט אותו היא הפועל באר שבע של ניר קלינגר.

לגבי ליאור רפאלוב אין חדש בינתיים. בחיפה מתכוונים להציע לקשר להישאר עד לאחר שלב הבתים ולעזוב בינואר, אם כי נראה שהצעה כספית מפתה תגרום לו לעזוב. רפאלוב אמר למקורביו כי בשלב זה הוא מעדיף להתרכז במשחק ביום רביעי. ואפרופו משחק הגביע, כ-15,000 אוהדים חיפאים צפויים להגיע למשחק ובמשרדי הכרטיסים מעריכים כי הכמות שהוקצבה להם תיגמר עד היום אחר הצהריים.

בתקשורת הפולנית נכתב היום כי ויסלה קרקוב עוקבת אחר ולדימיר דבאלישווילי. כזכור, נציגים של המועדון כבר צפו בשחקן ברמת גן, במשחק מול מכבי נתניה.

עופר מזרחי עשוי להחליף את איתי מרדכי

עוזר מאמן הפועל קרית שמונה, עופר מזרחי, מועמד לחזור למכבי חיפה בעונה הבאה. ככל הידוע, לאחרונה נערכה שיחה בין המאמן לבין בכיר במועדון במטרה להחזירו לחיפה בתפקיד מאמן הנוער, בו מכהן היום איתי מרדכי.

אם מזרחי ייכנס לתפקיד ייתכן שמרדכי יקבל תפקיד בקבוצה הבוגרת, אולי כעוזר מאמן נוסף, אך בינתיים שום דבר אינו סגור ורק המאמן הבא ייקבע בעניין. אם מזרחי לא יסגור, מאמן נערים א' גילי לבנדה הוא אופציה.

שחקן ההגנה הגנאי עדינאן סעיד אמור להגיע למבחנים במועדון, אולם לא ברור מתי זה יקרה משום שבקרוב הקבוצה תצא לפגרה. אם השחקן לא יגיע השבוע, ייתכן שזה יקרה סמוך למועד פתיחת האימונים, ב-14 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully