וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "כשכובשים פעמיים, אסור לספוג שלושה"

21.7.2011 / 0:13

מאמן מכבי חיפה לא היה מרוצה מהיכולת מול בוראץ וממשיך לחפש קשר אחורי. משה אוחיון הוצע. דבאלישווילי: "מגרש גרוע"

בסופו של דבר, העבודה נעשתה. מכבי חיפה עלתה הערב (רביעי) לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, אך ספק אם מתחוללת שמחה גדולה במחנה הירוק בעקבות היכולת החלשה הערב, וההפסד 3:2 לבוראץ הבוסנית. בסיכום המשחקים קבוצתו של אלישע לוי ניצחה 4:7, הודות ל-1:5 הנהדר מהמשחק הראשון בחיפה, אך הערב שוב נחשפו חלק מהליקויים של האלופה בשלב מוקדם זה של העונה. ניר דוידוביץ' ספג שני שערים אומללים, ההגנה נראתה מבולבלת מתמיד, ובחלק ההתקפי לא היה ברק.

נקודת האור, למי שמחפש בכל זאת, היתה ולדימיר דבאלישווילי, שחזר לעצמו והבקיע את שני השערים של החיפאים. אלא שהיכולת הזאת ממש לא תספיק מול מאריבור, אותה תפגוש האלופה הישראלית כבר בשבוע הבא. מי שלא יוכל לקחת חלק במשחק מול האלופה הסלובנית ביום רביעי הוא גוסטבו בוקולי, שספג הערב כרטיס צהוב שני.

בלי קשר אליו, במכבי חיפה מנסים למצוא קשר אחורי עד המשחק הקרוב ואם זה לא יקרה אייל גולסה יתופקד בעמדה הזו לצד בוקולי. הסקאוט אלון חרזי קיבל הוראה לחפש גם קשר וגם חלוץ, אך נראה כי לאור התצוגה של ההגנה בצמד המשחקים מול בוראץ אלישע לוי יעדיף להתחזק דווקא בעמדה הזאת. בימים האחרונים הוצע הקשר משה אוחיון, למרות שבחיפה טוענים שלא מתנהל כל משא ומתן לגביו. אם חיפה לא תמצא ישראלי ברמה גבוהה היא עשויה ללכת על שחקן זר ולשחרר את סיידו יאיא שאלישע לוי, אגב, מעריך מאוד. במועדון טוענים כי התיאום בין בוליאט לפיליאבסקי ישתפר, אבל יודעים כי היכולת הנוכחית עשויה להדיח את הקבוצה מהמפעל כבר בשלב הבא.

אכזבה נרשמה בנוגע ליכולת של ניר דוידוביץ', שספג שני שערים באשמתו. הדבר עשוי לסלול את דרכו של בויאן שראנוב להרכב. את מירב המחמאות קיבל עידן ורד, ששוב הוכיח כי מדובר בשחקן כשרוני מאוד שחיפה יכולה לסמוך עליו. יניב קטן ינסה לחזור להתאמן בתחילת השבוע בתקווה שיהיה כשיר למשחק. אם קטן יהיה כשיר אבל לא במאת האחוזים הוא יפתח על הספסל, כדי לא לסכן אותו. מחר אחר הצהריים תחזור הקבוצה לישראל וביום שישי תקיים אימון ראשון לקראת המשחק. המאמן אלישע לוי מתכוון להקרין לשחקנים את הניצחון האחרון של הסלובנים על דודלאנג'.

"ידענו מראש שמצפה לנו משחק לא פשוט, שהם יבואו לשחק מולנו התקפי ואגרסיבי", הודה המאמן אלישע לוי. "במשחק שבו כבשנו פעמיים, אסור לספוג שלושה שערים. כעת הראש במשחק מול מאריבור. הסקאוט אלון חרזי ראה אותם ומדובר בקבוצה צעירה ומהירה. נלמד אותם היטב ונתכונן כראוי כדי לעבור אותם ולהעפיל לשלב הבא".

גם ולדימיר דבאלישווילי שכבש צמד נשמע חצוי: "מצד אחד אני שמח שהבקעתי שני שערים ומאידך, הפסדנו את המשחק. קשה היה לשחק במגרש הגרוע ולכן חשוב שעלינו. אני מאמין שנתכונן היטב למשחק מול מאריבור בשבוע הבא בחיפה".

לשחרר את דבאלישווילי? לוותר על יאיה? מה חיפה צריכה לעשות לקראת שלב הבתים?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully