וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "דורטמונד פייבוריטית לזכות באליפות"

מאמן באיירן מתחיל לתרץ? אחרי שסיים שלישי בטורניר ליגה טוטאל, הסביר המאמן: "קשה ליישם את האימונים הלכה למעשה"

האם יופ היינקס, מאמנה של באיירן מינכן, מכין כבר את הקרקע לכישלון? למרות הרכש המשמעותי שעשו הבווארים הקיץ, היינקס טוען שמי שנחשבת דווקא לפייבוריטית לזכות באליפות בגרמניה היא בורוסיה דורטמונד.

היינקס, שהגיע לקדנציה שלישית בבאיירן מינכן אחרי שעזב הקיץ את לברקוזן בתום שנתיים בתפקיד, דיבר לאחר הזכייה של דורטמונד בטורניר ליגה טוטאל. האלופה ניצחה בו 0:2 את המבורג בגמר, בעוד באיירן עצמה סיימה שלישית אחרי ניצחון 4:5 בפנדלים על מיינץ. "דורטמונד היא האלופה השולטת ואלופות מגיעות לעונה תמיד כפייבוריטיות", קבע היינקס.

"לברקוזן התחזקה. יחד איתנו נהיה שתי הקבוצות שייאבקו על תואר האליפות", הבהיר. "כמובן שאנחנו רוצים לזכות באליפות, אבל אף קבוצה לא מוכתרת לפני היום האחרון של העונה. הקבוצה מראה רצון ומחויבות, אבל זה קשה ליישם את מה שעבדנו באימונים הלכה למעשה".

על הטורניר עצמו, בו הפסידה באיירן 2:1 ביום הראשון להמבורג, אמר היינקס: "אנחנו יודעים היכן עשינו טעויות ואנחנו נלמד מהן. אסור לנו לאבד את הכדור בכזו קלות ולאפשר ליריבה לפגוע בנו בהתקפות מתפרצות. אני חושב שכשהשחקנים כולם יהיו כשירים, טעויות כאלה לא יקרו".

איך מנואל נוייר יסתדר עם האוהדים?

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully