וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הכנה: באיירן מינכן הפסידה 2:1 להמבורג

צמד של יונג מין סון סידר לקבוצה של הונינג כרטיס לגמר טורניר ליגה טוטאל, שם תפגוש את דורטמונד, שגברה 0:1 על מיינץ

באיירן מינכן ביצעה מתיחת פנים משמעותית בקיץ, כשצירפה את מנואל נוייר, רפיניה ובימים האחרונים את ג'רום בואטנג וטקאשי אוסאמי היפני, כשכמובן גם המאמן יופ היינקס חזר למועדון. אלא שכל זה לא הניב לה פירות הערב (שלישי) כשהפסידה 2:1 להמבורג בחצי גמר טורניר ליגה טוטאל במיינץ. הקבוצה של מיכאל אונינג תפגוש מחר בגמר את דורטמונד, שגברה מוקדם יותר על מיינץ המארחת בתוצאה 0:1.

דווקא שוער נבחרת גרמניה ואולי הטוב בעולם בעמדה שלו היה אשם בשער הראשון בדקה השישית, כשיציאה לא טובה שלו לכדור גובה גרמה ליונג מין סון למצוא את עצמו חופשי והוא בעט פנימה מזווית לא קלה. המבורג עלתה ל-0:2 מעט לפני השריקה למחצית בדקה ה-30 משער נוסף של סון. כוכב הדרום עוד הצליחו לצמק בדקה ה-57 משער של טוני קרוס, בבעיטה שפגעה בשתי הקורות וחדרה פנימה, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ובסיום זה 1:2 להמבורג.

דורטמונד תתקשה מאוד לחזור על ההצלחה של העונה שעברה ב-2011/12, אך לפחות היום (שלישי) יורגן קלופ יכול להיות מעודד. אלופת גרמניה פתחה את טורניר ליגה טוטאל עם ניצחון 0:1 על מיינץ.

מי שכבש לצהובים-שחורים את שער הניצחון הוא לא אחר מאשר איבן פרישיץ' הקרואטי המצוין, שהגיע בקיץ מקלאב ברוז' תמורת כ-5.5 מיליון יורו. השער, שהובקע בדקה ה-33, התחיל מקרן של מריו גצה, שחזרה אליו, הקשר הצעיר הגביה שוב ופרישיץ' חיכה במרכז ונגח חזק פנימה את ה-0:1, שהחזיק מעמד עד הסיום. בגמר, שייערך מחר, תשחק דורטמונד נגד המנצחת בין באיירן מינכן המתחדשת להמבורג.

עדכון ראשון: 22:02

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully