וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבארס: "סוארס הוא אחד הכוכבים הגדולים בעולם"

אוסקר טבארס הילל את חלוץ אורוגוואי, שכבש צמד מנצח מול פרו בדרך לגמר הקופה ואמר: "מרגש שהגמר ייערך בארגנטינה"

נבחרת אורוגוואי עשתה הלילה (רביעי) צעד חשוב לקראת זכייה בקופה אמריקה, אחרי ניצחון 0:2 על פרו בחצי הגמר. ה"סלסטה" יחכו בגמר למנצחת בין פרגוואי לוונצואלה, ואחרי ההעפלה לחצי גמר המונדיאל בשנה שעברה - אוסקר טבארס ושחקניו יקוו להוכיח שוב כי מדובר בנבחרת הכי טובה בדרום אמריקה.

לואיס סוארס היה זה שכבש צמד עבור המנצחת, וטבארס שיבח את החלוץ שלו. "מדובר באחד הכוכבים הגדולים של עולם הכדורגל", אמר טבארס, "דיברנו לפני המשחק על החשיבות של החלק ההתקפי שלנו ועל הנוכחות שלנו בחלק הקדמי. ככה כבשנו את השער הראשון, כשסוארס ופורלאן הגיעו למעלה. אחרי זה פרו תקפה, אבל הכל היה תחת שליטתנו".

עכשיו אורוגוואי תקווה לזכות בקופה אמריקה ה-15 בתולדותיה (ולעקוף את ארגנטינה בטבלת הזכיות), וטבארס יודע ש"אנחנו יודעים כמה אנחנו קרובים, אבל גם יודעים שזה יהיה קשה".

גם לואיס סוארס מצפה בקוצר רוח לגמר. "זה אפילו מרגש עוד יותר שהגמר ייערך בארגנטינה", אמר חלוצה המצוין של ליברפול, "עכשיו אנחנו צריכים ליהנות מהרגע ולחגוג קצת, אבל בעיקר להתרכז במטרה הבאה שלנו, שזה הגביע.

"במשחק מול ארגנטינה ידענו שהם הולכים להתקיף", מסביר סוארס את ההבדל בין המשחקים, "אבל הפעם ידענו שנהיה חייבים להסתער ולתקוף בעצמנו. פתחנו בצורה משכנעת, וזה נתן לנו את הניצחון".

אוסקר טבארס אחראי למהפכה בנבחרת אורוגוואי

קופה אמריקה 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully