וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דני פדרמן ימונה למנכ"ל משותף

19.7.2011 / 17:25

אחרי הצטרפות מכבי תל אביב לליגה האדריאטית, הודיעה הקבוצה על מינוי דני פדרמן כמנכ"ל משותף יחד עם אלי דריקס

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על שינויים בצוות ההנהלה ובאיוש תפקידים שונים בקבוצה. בהודעה שהוציאה האלופה נמסר: "במסגרת התכנון האסטרטגי לזמן ארוך של מכבי תל אביב, נערך בחברה דיון באתגרים המהותיים העומדים בפני הקבוצה בשנים הקרובות. בהתחשב בהרחבת הפעילות המקצועית במסגרות שונות, הרחבת השיווק והצורך בגיבוש צוות ניהולי צעיר שיענה על האתגרים הנ"ל בעשור הקרוב, התקבלו מספר החלטות".

השינוי העיקרי הוא הצטרפותו של בנו של דייויד פדרמן, דני, כמנכ"ל משותף יחד עם אלי דריקס, כשבתחום האחריות שלו יהיו הנושאים הכספיים, מחלקת הסקאוטינג, קבוצת הבת ומחלקת הנוער. פדרמן מעורב כבר מספר שנים בענייני הניהול של המועדון, ובין היתר הוא מבצע שיחות עם שחקנים, מביע את דעתו בפני המאמנים ויתר אנשי ההנהלה ומשפיע על ההחלטות שנלקחות במועדון, כך בעונה שעברה הוא תמך בשחרורו של אלישי כדיר. בעונה שעברה הוא מונה למנהל של קבוצת הבת של מכבי תל אביב בכדי להכינו לתפקיד לו מונה היום.

דריקס ימשיך לטפל בכל נושאי השיווק והמכירות, כמו גם קשרי הקהילה, יחסי ציבור ותפעול הקבוצה הבוגרת. בהודעה מבהירים במכבי תל אביב: "בצורה חד משמעית יש לבעלי המניות אמון מוחלט באלי ובעבודה היוצאת מן הכלל המתבצעת על ידו ועל ידי הצוות העומד לרשותו". בקבוצה אמרו גם שהמנכ"לים המשותפים ימשיכו לדווח באופן שוטף ליו"ר הפעיל שמעון מזרחי.

"דני היה יותר מעורב אבל עכשיו זה רשמי", אמר היום הבעלים דייויד פדרמן לוואלה! ספורט, והוסיף: "את ההחלטה על המינויים אנחנו מגבשים כבר מספר חודשים. ישבנו על זה לפני כחודש, כולם ביקשו זמן לחשוב על זה, במיוחד דני ושי. הבוקר נפגשנו וסיכמנו את זה". פדרמן אף מבקש למנוע ספקולציות לגבי המשך דרכו של אלי דריקס: "הבהרנו כמובן גם בהודעה לגבי דריקס. כדי שלא יתחילו לעשות כותרות פה. אלי דריקס עושה עבודה יוצאת מן הכלל, ואין לנו מילים להגיד כמה אנחנו מעריכים את העבודה שלו ושל הצוות שעובד איתו מגור שלף ודייויד בלאט ,דרך דורון לב ועד ניצן פררו.

רקנאטי יתמנה כסגן יו"ר הדירקטוריון

עוד שינויים: שי רקנאטי יחליף את דייויד פדרמן בתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון. מאז עזיבתו של רענן כץ, פדרמן הפציר לא אחת ברקנאטי להיות יותר מעורב בקבוצה. השניים נמצאים ביחסים טובים, ובדרך כלל מסכימים על דרך הניהול ועל הצעדים שיש לנקוט במועדון. כהגדרת גורמים במועדון ,"לאור היחסים הטובים ביניהם זו לא הפתעה שפדרמן מפנה את מקומו לטובת רקנאטי הצעיר כסגן יו"ר הדירקטוריון" . רקנאטי מקפיד להגיע לכל ישיבות הקבוצה, והוא פעיל בה מאוד. אגב, פדרמן ואודי רקנאטי התבטאו לא אחת ואמרו: "יש לתת את המושכות לדור הצעיר ולהצעיר את המועדון", כך שהמינויים מהיום הם למעשה רק חותמת רשמית לשינויים שהתרחשו למעשה בשנתיים האחרונות.

פדרמן: "זה מהלך טבעי של החיים. אנחנו מסתכלים לחמש-עשר השנים הקרובות וברור לנו שצריך להיכנס דור צעיר יותר. גם כל הפעילות של מכבי תל אביב להערכתנו החל מהשנה הבאה הולכת להיות הרבה יותר ענפה וכבדה מאשר היתה בשנים קודמות , ושילוב של שני הדברים האלו מביא לכך שמצד אחד לחזק את מצבת המנהלים מצד אחד וגם להסתכל קדימה ולהצעיר את המערכת. אין מה לעשות זה החיים". על ההחלטה לתת לשי רקנאטי את תפקידו, כסגן יו"ר הדירקטוריון, אמר הבעלים: "שי ודני ישבו ודנו ביניהם מי יכול להקדיש יותר זמן למה שקורה בקבוצה. זו היתה החלטה של שניהם ששי יתמקד יותר בפעילות האסטרטגית ודני יותר בשוטפת וכך הם חילקו את התפקידים".



אבי אבן ימונה למנהל מחלקת הסקאוטינג ופיתוח שחקנים. הוא יהיה אחראי על איתור והכשרת שחקנים ישראלים וזרים לקבוצה הבוגרת. דייויד פדרמן ואודי רקנאטי ימשיכו בפעילותם במועדון במסגרת תפקידיהם כבעלי מניות וחברי הנהלה ביחד עם בעלי מניות אחרים. מאחר ושי רקנאטי יתפוס את מקומו של פדרמן בתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון, נשאל פדרמן האם הוא לוקח צעד לאחור בכל הקשור לניהול הקבוצה. "כן, אני אהיה פחות מעורב בפעילות השוטפת ובדומה לאודי רקנאטי, אהיה מעורב יותר בנושאים האסטטגיים והחשובים, אך לא בפעילות השוטפת", השיב הבעלים.

בעניין אחר. על פי גורם במכבי תל אביב, "ישנה התקדמות ניכרת במגעים עם יוגב אוחיון". הגורם מעריך כי אוחיון אכן, "ישחק במכבי תל אביב ודברים יסגרו תוך 48 שעות". עם זאת, יש לציין כי הפועל ירושלים אינה מוותרת על אוחיון ועושה מאמצים להחתימו.


מה מעכב את חתימת יוגב אוחיון בקבוצה
דווין סמית', השחקן החדש של מכבי תל אביב בראיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully