וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מעכב את חתימת יוגב אוחיון במכבי תל אביב?

18.7.2011 / 14:25

בין הצדדים קיימים פערים והשחקן גם חושש שלא יקבל דקות משחק. מכבי וירושלים צפויות לתת לו אולטימטום להחזיר תשובה

אם מכבי תל אביב סברה כי הודעתה על כך שיותם הלפרין לא ישחק אצלה בעונה הבאה תסלול בקלות את החתמתו של אוחיון לקבוצה, היא התבדתה וכרגע קיימים פערים בין הצדדים - כשההצעה מירושלים משחקת אף היא לטובתו של השחקן.

אוחיון דורש כ- 180 אלף דולר נטו ומכבי שיפרה את הצעתה מ- 130 אלף דולר לכ- 140 אלף, כשבמקביל גורם במועדון אומר כי "מכבי אינה מתכוונת לשלם סכומים גבוהים מדי על השחקן". גורמים אחרים במכבי מעריכים כי השחקן אכן ישחק בקבוצה בעונה הבאה "וזה רק עניין של מו"מ עם סוכנים". עם זאת, יש לציין כי מועמדותו של מורן רוט עדיין רלוונטית. מקור בכיר בקבוצה אף הבהיר היום בשיחה עם וואלה! ספורט: "אם לא ייסגרו העניינים עם אוחיון, ייתכן מאוד שנחתים את רוט במקומו. דברים יתבהרו בשלושת הימים הקרובים".

לא רק הפערים הכספיים מהותיים עבור אוחיון. סוגיה נוספת המטרידה אותו היא דקות המשחק. הגארד אינו מעוניין להיעצר מבחינה מקצועית והוא חושש שבמדים הצהובים הוא יבלה דקות ארוכות על הספסל. דיוויד בלאט שמאוד מעוניין לראות את השחקן אצלו, כבר שוחח ומנסה להפציר בו להגיע, אולם אוחיון טרם נתן תשובה חיובית.

בלאט אינו המאמן היחידי שמעוניין באוחיון . גם עודד קטש, מאמן ירושלים, מעוניין מאוד לראות את הגארד ממשיך אצלו ולוחץ על ההנהלה להחתימו. הן במכבי והן בירושלים הסיטואציה גורמת להתמהמהות בהמשך בניית הסגל, ובכל מקרה נראה כי הקבוצות יתנו לאוחיון אולטימטום להחלטתו , כשבימים הקרובים תינתן תשובה להיכן מועדות פניו של השחקן.

מכבי תל אביב מעוניינת ביוגב אוחיון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully