וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: מנזס לא מאמין בפיטורי מאמנים

על אף ההשפלה מול פרגוואי ברבע הגמר, מאמן ברזיל מתכוון להישאר בתפקיד: "לא ראיתי שחילופי מאמנים עזרו לארגנטינה"

יממה עברה מאז שנבחרת ברזיל הודחה מהקופה אמריקה כבר בשלב רבע הגמר, ובכל זאת בירת הכדורגל של העולם מתקשה לעכל את המציאות החדשה. מוקדם יותר היום (שני) הודיע יו"ר ההתאחדות הברזילאית ריקרדו טשיירה כי המאמן מאנו מנזס יישאר בתפקידו למרות ה-0:0 המאכזב וההפסד הכואב בדו-קרב פנדלים לפרגוואי, והערב הגיע תורו של מנזס עצמו להתייחס באופן ישיר לעתידו בנבחרת.

"באופן כללי אני מאמין בביקורת עצמית, אבל אני חושב שחילופי מאמנים לא פותרים שום דבר. נבחרת ארגנטינה החליפה די הרבה מאמנים בשנים האחרונות וזה לא פתר את הבעיות שלה", אמר מנזס במסיבת עיתונאים, עדיין בבואנוס איירס, ואולי מצא נחמה קטנה בהתרסקות של יריבתו הגדולה ביותר.

כזכור, מנזס החליף בשנה שעברה את דונגה, לאחר ששחקן העבר הגדול גם כן לא הצליח לעבור את שלב רבע הגמר - אם כי במקרה של דונגה היה מדובר בגביע העולמי. "במונדיאל 2014 ברזיל לא תמעד, היא תגיע חזקה", אמר המאמן המכהן ונשמע אופטימי בנוגע לסיכוייו להישאר בתפקיד עד אז. התקשורת הברזילאית חושבת אחרת, וכרגע ממש לא בטוח שמנזס יזכה להישאר בתפקיד עד קיץ 2014. למעשה, ייתכן ובסלסאו ימצאו לו מחליף עוד לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בקיץ הבא.

גם ההתאחדות הברזילאית הוציאה הודעת תמיכה רשמית במאמן, בה נכתב בין היתר: "ריקרדו טשיירה התקשר למאמן למאנו מנזס מיד אחרי המשחק ואישר לו להמשיך להתכונן כרגיל למשימה הבאה של נבחרת ברזיל: מונדיאל 2014". אגב, לברזיל צפויים ארבעה משחקי ידידות מאתגרים בחודש אוגוסט, מול גרמניה, ארגנטינה, איטליה וספרד.

בברזיל מצאו את האשם: כר הדשא

קופה אמריקה 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully