וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאונל מסי לא הצליח לעשות את ההבדל"

בארגנטינה ביכו את ההדחה מהקופה אמריקה ("כישלון לאומי") והחמיאו למסי, אבל הזכירו שהוא לא כבש כבר 16 משחקים

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ב-16 ביולי 1950 ניצחה אורוגוואי את ברזיל באצטדיון המרקאנה וזכתה על חשבונה במונדיאל. בדיוק 61 שנה לאחר מכן הבמה אמנם הייתה הרבה פחות מרכזית, אבל הסלסטה עשו את זה שוב בטורניר חשוב, שוב נגד המארחת. אורוגוואי ניצחה הלילה (בין שבת לראשון) את ארגנטינה 4:5 בפנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות ושלחה את המארחת לטבול בשלולית של דמעות ולהמשיך לחלום על תואר משמעותי ראשון מאז 1993, אם לשים את האולימפיאדה בצד.

קופה אמריקה 2011 בוואלה! ספורט

בארגנטינה ניסו כמובן להתמודד עם התחושה הקשה של כשלון, תחושה שהתגברה נוכח העובדה שהאלביסלסטה לא עברו את רבע הגמר והשיגו ניצחון אחד בלבד בארבעה משחקים, בטורניר אותו הם אירחו. "החלום מת" קראה הכותרת של העיתון "קלרין" והעיתונאי חואקין פינאט התייחס שם בעיקר לקרלוס טבס, שהיה היחיד שהחמיץ פנדל בדו קרב בסיום. "באטיסטה סתר את עצמו כשזימן את טבס ונתן לו לשחק על פי דרישת הקהל", כתב פינאט, "הרגליים של טבס חרצו את גורלה של ארגנטינה בטורניר".

הכותרת באתר האינטרנט של "אולה" קראה "הכשלון הלאומי" ובטור אחר נכתב: "מסי הוא השחקן הטוב בעולם, אבל הוא לא הצליח לעשות את ההבדל. הוא ניסה הכל, אבל סיים עם מעט מאוד. ליאונל סיים טורניר קופה אמריקה שני עם ארגנטינה ולמרות שלפרקים הוא שיחק מצוין, הוא לא הצליח לכבוש שער. כן, כמו במונדיאל. מסי סופר כבר 16 משחקים רשמיים בלי שער בנבחרת...".

אחרי העליות והמורדות ביחסיו של כוכב ברצלונה עם הקהל, האוהדים בסנטה פה הניפו הלילה לא מעט שלטי תמיכה ובקשות סליחה ממסי . האוהדים של אורוגוואי ניסו להקניט וקראו: "מסי הוא ספרדי, מסי הוא ספרדי" והשחקן עצמו לא נבהל מכך שהוא שוב עומד במוקד, ניסה, וכאמור לא הצליח. ב"אולה" הוסיפו: "לאו לא משחק לבד. כל הנבחרת הראתה יכולת לקויה לאורך הטורניר. אבל מסי, למרות הרצון הגדול שהוא הראה, לא הצליח לעשות את ההבדל כאינדבידואל".

באטיסטה לא מגדיר את ההדחה כ"כישלון"

גם פרו בחצי גמר הקופה אמריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully