וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דוד אמסלם עשוי לשמש כמאמן ראשי

16.7.2011 / 21:35

בראשון תתקיים פגישה מכריעה בין קורנפיין לאמסלם. שחקן העבר זוכה להערכה ובמועדון אומרים שאם ירצה, יקבל את ההזדמנות

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

אחרי הסיכום על העברת הבעלות מידי ארקדי גאידמק לאלו של אנשי עסקים אמריקאים, בבית"ר ירושלים מתכוננים לשבוע אינטנסיבי למדי כחלק מההכנות לעונה הבאה. היו"ר איציק קורנפיין והגורמים הפיננסיים והמשפטיים במועדון צפויים לעבוד על ההעברה הרשמית של הבעלות על המועדון לידי דן אדלר ואדם לוין, וכמו כן להעברת תקציב הקבוצה בבקרת התקציבים. מעבר לכך, הקבוצה תצטרך לסגור סופית את נושא המאמן לעונה הבאה, כשרק לאחר מכן ההנהלה תיפגש עם שחקנים כדי לדון בחוזיהם וכן תבדוק את צירופם של שחקני רכש.

בנוגע לעמדת המאמן, מחר (ראשון) לאחר אימון הקבוצה צפויה פגישה בין קורנפיין לדוד אמסלם, שלאחריה כנראה שיוחלט אם האחרון יעמוד על הקווים בעונה הקרובה, או שיעבוד ביחד עם מאמן אחר. התכנון המקורי של קורנפיין אחרי עזיבתו של רוני לוי היה להביא מאמן חדש ולהשאיר את אמסלם כעוזר, אלא שבשבועות האחרונים שחקן העבר הוכיח יכולת משביעת רצון בהעברת האימונים ובהתעקשות על איחוד השחקנים ובמועדון מעריכים כי במידה שהוא ירגיש מוכן לשאת בעול ויצהיר שהוא רוצה לשמש כמאמן ראשי, קורנפיין ייתן לו את ההזדמנות.

עוד בחלק המקצועי: ביום שני הקרוב תמריא הקבוצה למחנה אימונים באוסטריה. היציאה החפוזה מספר ימים אחרי המועד המקורי שנקבע להמראה, גרמה לכך שמשחקי האימון שנקבעו מבעוד מועד התבטלו וכעת ינסו ראשי הקבוצה לקבוע משחקים אחרים ולמצוא יריבות אימון ראויות.

כל שחקני הסגל שהתאמנו עם הקבוצה בשבועות האחרונים צפויים לצאת למחנה, כולל תומר בן יוסף, שסוכנו רונן קצב עדכן את בית"ר שמכבי פתח תקוה מעוניינת להחתימו מיידית. יחד עם זאת, בן יוסף מעדיף להמשיך בבית"ר והדברים צפויים להיסגר בימים הקרובים. בהמשך אבי נמני צפוי להיפגש עם קורנפיין בנוגע לשי חדד ודן אייבנדר אותם הוא מייצג, זאת כדי לדון בהארכת חוזיהם שמסתיימים בקיץ 2012.

מה עומד בפני בית"ר ירושלים בעידן הבעלים החדשים?

בבית"ר צריכים להבין: הגיע הזמן לשינוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully