וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הרוכשים החדשים של בית"ר ירושלים

14.7.2011 / 15:25

דן אדלר הוא פעיל בגוף יהודי-אמריקאי הדוחף להקמת מדינה פלסטינאית במזרח התיכון. הוא ואדם לוין הצהירו שלא יהיו סבלניים כלפי גזענות ביציעים

«iframe width="450" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/gerq4GpHpKw" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

צפו בחלק מקמפיין הבחירות של דן אדלר, שעוסק במאבק בגזענות

בית"ר ירושלים רשמה היום (חמישי) את תחילתו של פרק חדש בהיסטוריה שלה, כשאחרי שש שנים תחת הבעלים ארקדי גאידמק, היא עברה לידיהם של אנשי העסקים האמריקאים דן אדלר ואדם לוין, שהקימו ביחד עם שותפות "ידידי בית"ר ירושלים".

דן אדלר, בנו של ניצול שואה ששרד את אושוויץ, עסק ב-25 השנים האחרונות בעסקי הבידור בארצות הברית ולאחרונה גם ניסה להיבחר לקונגרס האמריקאי, אך ללא הצלחה. חלק מהקמפיין של אדלר עסק במאבק בגזענות. בנוסף הוא פעיל מאוד בכמה ארגוני תרומות הפעילים ברחבי העולם. בין היתר הוא הפיק וסייע ביצירת 38 סרטים קצרים שנועדו לתמוך בתושבי בורמה.

יכול להיות שחלק מאוהדי בית"ר ירושלים לא ישמחו לשמוע שאדלר משמש כדירקטור ב-Israeli Policy Forum, גוף יהודי-אמריקאי שפועל לפתרון של שתי מדינות במזרח התיכון, ישראלית ופלסטינאית. הארגון הזה זוכה דרך קבע לביקורות קשות מצד יהודים-אמריקאים אחרים, שרבים מהם טוענים שהוא פרו-פלסטיני. אדלר הוא גם יועץ מיוחד לארגון "זרעים של שלום" שמדי שנה מקיים מחנות קיץ משותפים לילדים פלסטינאים וישראלים.

באתר הרשמי של בית"ר ירושלים ידעו לדווח היום ש"לרוכשים החדשים יש היסטוריה עסקית בישראל והם פעילים מאוד בקרב הארגונים היהודים והקהילות היהודיות באמריקה. מעבר להבאת אומנים שונים לישראל במסגרת הקריירה שלהם בתעשיית הבידור, הרוכשים פעילים מאוד בקרב ארגוני צדקה שונים בישראל כגון מגדל אור, חזון ישעיה, OLPC (מחשב לפטופ לכל ילד), ישראייד ואיחוד הצלה".

עוד נכתב באתר הרשמי של המועדון ש"הבעלים החדשים, הדגישו שהם רואים בבית"ר ירושלים מותג על שיכול לחזור להיות מוביל לצד היות הקבוצה מותג שבאמצעותו הם יכולים לקדם את תדמיתן של ישראל ושל ירושלים בעולם כולו. הם הבהירו שההשקעה בבית"ר היא מבחינתם השקעה לטווח הארוך והדגישו שבכוונתם להיאבק ללא פשרות בכל גילוי של אלימות, גזענות וחוסר הגינות בקבוצה".

כל הדיווחים בנושא רכישת בית"ר ירושלים

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully