וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' אירופה: נבחרת העתודה הובסה 78:57 על ידי בלגיה

16.7.2011 / 20:19

השחקנים של גיא גודס ספגו הפסד ראשון בטורניר וזקוקים לשני ניצחונות כדי להבטיח עלייה. שטרקמן קלע 12 נק', טישמן 11

נבחרת העתודה של ישראל ספגה הערב (שבת) את הפסדה הראשון באליפות אירופה לדרג ב' כשהובסה מול נבחרת בלגיה 57:78. זאת לאחר שבמחזור הראשון ניצחה ישראל 73:78 את איסלנד ההפסד עצמו היה צפוי לנוכח העובדה שהבלגים הגיעו לטורניר כאחת הנבחרות החזקות ביותר, ואף התגברו ללא קושי על היריבות במשחקים הקודמים, אך עדיין התבוסה אינה צפויה.

ישראל תשחק מחר מול בלארוס וביום שני מול בוסניה, כששני ניצחונות יעלו את ישראל לרבע הגמר, מנגד, הפסד לבוסניה ישלח את ישראל למשחקי הדירוג, בעוד הפסד לבלארוס בלבד לא יגמור את הסיפור בבית.

ישראל פתחה בחמישייה עם בר טימור, נמרוד טישמן, יונתן שטרקמן, ג'רמייה קרייסברג ורם אליאספור. הבלגים החזקים פתחו טוב, ניצלו משחק מפוזר של ישראל ועלו ל-5:14 אחרי 5 דקות של משחק. גיא גודס הלך לספסל, ותום חבקין ולירז אריאלי השאירו את ישראל במשחק בפיגור 16:14 בסוף הרבע הראשון. בלגיה שלטה לחלוטין ברבע השני, שבו ישראל הציגה משחק חלש מאוד, ושלשה של יונתן שטרקמן קבעה יתרון 24:33 לבלגיה במחצית.

בלגיה פתחה את המחצית השנייה בסערה ועלתה ליתרון 15, גיא לביא עוד הצליח להוריד ל-33:43, אך הבלגים המשיכו בשליטה מוחלטת על המשחק, בעיקר מתחת לסל בדרך ליתרון מבטיח בסוף הרבע השלישי 40:56. ישראל נאבקה ברבע האחרון בלרדת מגבול 20 ההפרש, אך גם את זה לא הצליחה. בסיום: 57:78 לבלגיה.

קלעו לישראל: יונתן שטרקמן 12 ו-7 ריבאונדים, נמרוד טישמן 11, תום חבקין וגיא לביא 10 כל אחד, ג'רמייה קרייסברג (6 ריבאונדים) ורם אליאספור 4 כל אחד, בר טימור (5 אסיסטים) ולירז אריאלי 3 כל אחד. שיחקו ולא קלעו: כרמל בוכמן, תומר בר אבן ועוז בלייזר. בלטו בבלגיה: טרי דרובר 18, מרטין רדמייקרס 16 ו-12 ריבאונדים, פייר אנתוני ג'ילט 13 ו-12 ריבאונדים.

* נבחרת העתודה לנשים ניצחה 57:68 את בולגריה ותתמודד על המקום החמישי מול הונגריה. מאמן הנבחרת עדני דגן אמר לאחר המשחק: "יום לאחר משחק שלא עלינו לחצי הגמר, הפך החלק המנטאלי לגורם החשוב ביותר. היה לנו הערב משחק קשה אבל השחקניות שלנו כמו בכל האליפות, נותנות מאמצים עילאיים והיום זה עשה לנו את הניצחון במשחק קשה מאד. מחר נתמודד מול הונגריה על המקום החמישי באליפות ונקווה לעשות תוצאה טובה".

* נבחרת הקדטים בהדרכתם של המאמן נתי כהן ועוזרו ליאור קרת, שיצאה לשני טורנירי הכנה במקדוניה ויוון, הפסידה הערב (שבת) ליוון החזקה 76:57. היוונים הובילו כבר מהפתיחה, והנבחרת התקשתה לסגור את הפער. איתי שגב הוליך את רשימת הקלעים של ישראל עם 12 נקודות, אור קהל הוסיף 9 ואלי שיפטון 8. הקדטים ישחקו מחר נגד בולגריה, כאשר אליפות אירופה לדרג ב' בה יקחו חלק תתקיים במקדוניה בין התאריכים 26/7 וה-8/8.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

בואו להכיר את השחקנים שמובילים את הנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully