וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה ניצחה 73:78 את איסלנד

15.7.2011 / 20:19

הבחורים של גיא גודס פתחו ברגל ימין את אליפות אירופה דרג ב' אחרי שג'רמייה קרייסברג כיכב עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל פתחה היום (שישי) ברגל ימין את אליפות אירופה דרג ב' כשניצחה 73:78 את נבחרת איסלנד בתום מותחן. ישראל פיגרה ב-10 נקודות הפרש ברבע השלישי אחרי מחצית ראשונה שקולה בה כיכב המתאזרח ג'רמייה קרייסברג, אך דקות אחרונות גדולות של בר טימור הפכו את התוצאה בדרך לניצחון החשוב. מחר (18:30) תפגוש ישראל את בלגיה למשחק חשוב מאוד על אחד משני הכרטיסים לשלב רבע הגמר.

הנבחרת פתחה בחמישייה עם בר טימור, גיא לביא, נמרוד טישמן, ג'רמייה קרייסברג ושון לבנובסקי. קרייסברג הוליך את הנבחרת לפתיחה חזקה ויתרון 3:9, אך איסלנד חזרה מהר לעניינים בזכות הפצצות של תומאסון ועלתה ל-20:25 בסוף הרבע הראשון. רבע שני מצוין של לירז אריאלי וקרייסברג הפכו את התוצאה והעניקו לישראל יתרון בסוף המחצית 39:40.

הרבע השלישי התחיל בצורה מצויינת מבחינת איסלנד שברחה ל-45:55, אך כאן שוב קרייסברג נכנס לעניינים, החזיר את ישראל לתמונה ובסוף הרבע השלישי לפיגור מינימלי 59:57 לאיסלנדים. איסלנד ניסתה לברוח, אך בר טימור התעורר ברבע האחרון ועם שש נקודות רצופות הוא הוביל את הנבחרת ליתרון 67:69, 3 דקות לסיום. איסלנד עוד חזרה ליתרון, אבל תום חבקין במהלכים גדולים בשניות האחרונות נתן לנבחרת ניצחון חשוב 73:78.

קלעו לישראל: ג'רמייה קרייסברג 23 ו-11 ריבאונדים, בר טימור 13, לירז אריאלי 9, תום חבקין 8, נמרוד טישמן, גיא לביא ורם אליאספור (6 ריבאונדים) 6 כל אחד, תומר בר אבן 4, יונתן שטרקמן 2, שון לבנובסקי 1. כן שותף: עוז בלייזר. בלטו באיסלנד: תומאס תומאסון 26 (6 מ-10 מהשלוש), אגיר שטיינרסון 19.

מאמן הנבחרת, גיא גודס, ועוזרו הוד בן הרצל, אמרו בסיום: "זהו ניצחון חשוב מאוד במשחק ראשון של הטורניר. שיחקנו נגד קבוצה שמשחקת עם הרבה זריקות משלוש. משחק ראשון באליפות זה משחק שהוא תמיד קשה וראינו את זה אתמול גם לפי התוצאות באליפות. קבוצות שעל הנייר היו טובות יותר הפסידו ליריבותיהן. השחקנים שלנו מאוד נחושים ומאוד רוצים וזה יעזור לנו מחר בהתמודדות מול בלגיה. איבדנו היום רק שמונה כדורים וזה נהדר. ניצחנו בריבאונד קבוצת ריבאונד טובה וגרמנו להם ל-16 איבודי כדור. החבר'ה נחושים ואנו מקווים שכך זה יימשך לאורך כל האליפות".

הכירו את כוכבי נבחרת העתודה של ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully