וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרו ניקולס חתם במילאנו

אחרי פוציס ובורוסיס, צירפה יריבת מכבי ת"א ביורוליג גם את כוכב פנאתינייקוס לשעבר. רשמית: דורון וויליאמס בבשיקאטש

בזמן שבמכבי תל אביב מדברים, באופן טבעי, על ריאל מדריד ואפס פילזן כיריבות החזקות ביותר בבית ג' של היורוליג בעונה הקרובה, ייתכן ואת החיים הקשים ביותר תעשה דווקא ארמני מילאנו האיטלקית. אחרי שהחתימה מוקדם יותר הקיץ את אנטוניס פוציס מפנאתינייקוס ויואניס בורורסיס מאולימפיאקוס, הודיעה היום (שבת) קבוצת הפאר האיטלקית על החתמתו של שחקן-על נוסף מהאלופה היוונית ואלופת אירופה: דרו ניקולס.

ניקולס (30, 1.93 מ') החל את הקריירה האירופית שלו בליגה האיטלקית, והספיק לעבור בין היתר בליבורנו ובנטון טרויזו לפני שהגיע בקיץ 2008 לפנאתינייקוס. במדים הירוקים הוכיח השוטינג גארד כי הוא אחד השחקנים הטובים ביבשת, כאשר סייע לקבוצתו לזכות ביורוליג פעמיים מתוך שלוש העונות שלו באתונה. אשתקד העמיד ממוצעים של 9.8 נקודות ו-1.7 אסיסטים בממוצע.

בנוסף, החתימה היום מילאנו הפעלתנית את לאון ראדוסביץ' (21, 2.08 מ'), סנטר מוכשר מאוד שנבחר לתגלית השנה בקרואטיה אשתקד. שחקן ציבונה זאגרב בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 12.3 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-1.5 חטיפות בליגה האדריאטית.

* למי שחשש שמא גל מקל לא יזכה לשחקן בעונה הקרובה עם אגדת הכדורסל האיטלקית מאסימו בולרי, אין מה לדאוג. הגארד הוותיק (34, 1.88 מ') יישאר בבנטון טרויזו עונה נוספת, וככל הנראה יסיים את הקריירה בקבוצה בה התחיל אותה אי שם בעונת 1995/96. בעונה שעברה קלע בולרי 8.2 נקודות למשחק ביורוקאפ, עם קרוב ל-50 אחוז מחוץ לקשת.

* עכשיו זה רשמי: בשיקטאש הודיעה על החתמתו של דרון וויליאמס, שסיכם בשורותיה לפני מספר שבועות. הרכז האמריקאי האדיר אישר את החתימה בחשבון הטוויטר שלו, ואפילו צירף תמונה של החוזה החתום. על פי דיווחים, וויליאמס אמור להרוויח כ-200 אלף דולר לחודש ויוכל לשוב ל-NBA ברגע שהשביתה תגיע לסיומה. אם יישאר עד תום העונה בטורקיה, ישלשל לכיסו כחמישה מיליון דולר כולל בונוסים.

ריאל מדריד חושקת במוריס אוונס

הכירו את בית ג' ביורוליג

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully