וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואניס בורוסיס חתם לשנתיים במילאנו

הסנטר היווני הצטרף לחברו פוטסיס בקבוצה האיטלקית, שתפגוש את מכבי תל אביב. סקאריולו: "אחד הטובים באירופה"

המשבר הכלכלי ביוון ממשיך לתת את אותותיו ועדיין לא ברור איזו קבוצה תעמיד אולימפיאקוס לקראת עונת 2011/12. בינתיים, יש קבוצות שגם מצליחות לנצל את המשבר הזה כדי לחזק את עצמן. אחת כזו היא מילאנו. הקבוצה האיטלקית, שתפגוש את מכבי תל אביב בשלב הבתים הראשון ביורוליג, השלימה הערב (שבת) את העברתו של יואניס בורוסיס המצוין לשורותיה.

הסנטר היווני (28, 2.12 מטר) חתם לשנתיים במילאנו ויחבור ליווני אחר, אנטוניס פוטסיס. בעונה החולפת רשם בורוסיס ממוצעים של 10.7 נקודות ו-6.6 ריבאונדים ב-17 דקות למשחק ב-18 הופעות ביורוליג. הסנטר עוזב את אולימפיאקוס אחרי חמש עונות בהיכל השלום והאחווה. בורוסיס התחיל את הקריירה שלו באא"ק אתונה ב-2002, שם שיחק ארבע עונות בסיומן עבר לתקופה קצרה מאוד בברצלונה הספרדית, ומשם המשיך לאולימפיאקוס.

מאמן מילאנו סרג'יו סקאריולו התייחס להחתמה ואמר: "בורוסיס הוא אחד הסנטרים הכי טובים באירופה בשנים האחרונות. הוא צבר ניסיון עצום, גם באולימפיאקוס וגם בנבחרת יוון, שני מקומות בהם הוא תמיד נלחם מול יריבים חזקים מאוד על המקום שלו. הוא שחקן טוב מאוד בלואו פוסט, הוא יודע לתקוף את הסל, למסור, ויש לו יכולות הגנתיות גבוהות מאוד. אם מצרפים לכל אלה את הקליעה הטובה שיש לו מבחוץ, מקבלים שחקן מלא בכישרון וניסיון".

גם תאודוסיץ' עזב את אולימפיאקוס, חתם בצסק"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully