וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש תאודוסיץ' חתם בצסק"א מוסקבה

הרכז הפנטסטי ששיחק 4 עונות באולימפיאקוס ועובר לקבוצה הרוסית תמורת 2.5 מיליון יורו לעונה: "שמח לעזוב למועדון ענק"

אחרי עונה נוראית מבחינתה, ממשיכה צסק"א מוסקבה בתהליך ההתחזקות שלה, והערב (שני) הודיע מועדון הפאר כי החתים את מילוש תאודוסיץ' הסרבי. כבר לפני שבוע הגישה צסק"א לתאודוסיץ' טיוטת חוזה, בו הציעה לו 2.5 מיליון יורו לעונה, אך לפי חוזהו של הסרבי, לאולימפיאקוס, קבוצתו דאז, ניתן שבוע להציע להשוות את ההצעה. אלא שכפי שכולם יודעים, הענקית היוונית נמצאת בשבועות האחרונים בהתליך מואץ של פירוק, ולא עמדה בדרכו של השחקן. צסק"א תשלם לאולימפיאקוס 1.3 מיליון יורו כפיצוי על התרת החוזה.

"אני חושב שהחוזה הוא לשלוש עונות, אבל תאמינו לי, אני לא יודע", אמר תאודוסיץ' המשועשע לעיתונאים לאחר שאישר את הידיעה. "אחרי ארבע שנים באולימפיאקוס, אני שמח לעזוב לעוד מועדון ענק באירופה, לו תקוות ומטרות גבוהות כשלי", אמר תאודוסיץ', והוסיף: "אני גם שמח שייצא לי לשחק עם חברי הטוב ננאד קרסטיץ'".

תאודוסיץ' הוא אחד הרכזים הדומיננטיים באירופה בשנים האחרונות, והוא מהווה תוספת כוח משמעותית למועדון הרוסי. הרכז הפנטסטי (24, 1.95 מ') נבחר ל-MVP של היורוליג בעונת 2009/10, והעמיד בעונה שעברה ממוצעים של 11 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים ב-25 דקות משחק. בנבחרת הסרבית ששיחקה באליפות העולם האחרונה, רשם תאודוסיץ' 11.3 נקודות וחילק 5.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully