וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה הגישה הצעה למילוש תאודוסיץ'

האלופה הרוסית מנסה לנצל את התפרקות אולימפיאקוס והציעה לגארד הנהדר 5 מיליון דולר לשנתיים. דרו ניקולס מבוקש בסיינה

המשבר הכלכלי העמוק ביוון משפיע באופן ישיר גם על הספורט במדינה. אפילו שתי אימפריות הכדורסל, פנאתינייקוס ואולימפיאקוס, נמצאת בקשיים גדולים שמעמידים את עתידן תחת ערפל כבד. מי שמנסות לנצל את המצב הנוכחי הן שאר קבוצות העילית של הכדורסל האירופי, שיקוו לפתות במשך חודשי הקיץ הקרובים את הכוכבים הגדולים שחתומים לעונה נוספת באולימפיאקוס ופנאתינייקוס, אך לא צפויים להמשיך בשורותיהם בשל משכורות אישיות מנופחות.

אחד מאותם שחקנים הוא מילוש תאודוסיץ', שקיבל הצעה של 5 מיליון דולר לשנתיים מצסק"א מוסקבה. הרכז הפנטסטי (24, 1.95 מ'), ה-MVP של היורוליג בעונת 2009/10, העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 11 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים ב-25 דקות משחק.

לאולימפיאקוס יש כעת שבוע להשוות את ההצעה של האלופה הרוסית, וספק אם תעמוד בכך בהתחשב בעזיבתם המרעישה של האחים אנגפלופוס את המועדון לפני מספר ימים. אם יעבור רכז נבחרת סרביה למוסקבה, תשלם צסק"א 1.3 מיליון דולר להתרת חוזהו הנוכחי באולימפיאקוס. גם ואסיליס ספאנוליס ולוקאס מאברוקופולידיס, שקיבל הצעה של מיליון יורו לעונה מספרטק סנט פטרסבורג, ככל הנראה יעזבו בשבועות הקרובים.

גם פנאתינייקוס בצרות, והיא עשויה לאבד את דרו ניקולס לסיינה. האלופה האיטלקית פנתה לגארד האמריקאי שמחזיק בחוזה לעונה נוספת באתונה, וקיבל בימים האחרונים הצעה להישאר תמורת שכר נמוך יותר. קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ' רוצה לחסוך במשכורות לעונה הבאה, לכן לא מן הנמנע שניקולס יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully