וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה העברת דור מלול לבירסחוט

16.7.2011 / 13:37

המגן יושאל לעונה לקבוצה הבלגית, בסיומה תוכל לרכוש את כרטיסו. בוזגלו סיכם עם ליאז'. דיווח: פורטו מעוניינת בעטר

עסקת העברתו של דור מלול לבירסחוט הבלגית נסגרה היום (שבת). המגן יושאל לעונה אחת, בסיומה תהיה לבלגים אופציה לרכוש את כרטיסו. במהלך סוף השבוע ניהלו סוכניו של השחקן, גלעד ורונן קצב יחד עם הסוכן דוד קורן שיחות מרתוניות הן עם הנהלת מכבי תל אביב והן עם ראשי בירסחוט, ובסופו של דבר יצאה העסקה לפועל.

מלול יטוס מחר לבלגיה ויעבור בדיקות רפואיות בקבוצתו החדשה ביום שני. השבוע הוא גם צפוי להיות מוצג רשמית בהצגת השחקנים של בירסחוט לקראת העונה החדשה, יחד עם רועי דיין, שחתם בקבוצה מוקדם יותר הקיץ.

שחקן נוסף של הצהובים שקרוב לעבור לאירופה הוא מאור בוזגלו, שיצא להתרשמות בסטנדרד ליאז'. הקשר שנמצא כבר שלושה ימים בבלגיה כבר עבר בדיקות רפואיות בקבוצת הפאר הבלגית ואף סיכם כמעט את כל תנאיו מול המועדון. כעת מה שמפריד בינו ובין הצטרפות לליגה הבלגית הוא סיכום בין ליאז' ומכבי תל אביב. בשעות אלה עושה בוזגול את דרכו בחזרה לישראל.

העיתון הפורטוגלי "או ג'וגו" מדווח הבוקר שאלירן עטר מחוזר בליגה הפורטוגלית. על פי הדיווח, הודה מקורבו של עטר, אבי נמני, שהוא קיבל פנייה בנוגע לחלוץ משתי קבוצות שונות בפורטוגל וסירב לנקוב בשמן, אך העיתון ידע לספר שאחת מהן היא פורטו, ושמחירו מוערך בכארבעה מיליון יורו.

קבוצת הפאר הפורטוגלית זכתה אשתקד באליפות פורטוגל ובגביע המקומי, והשלימה טרבל מרשים כשזכתה גם בליגה האירופית, אך איבדה הקיץ את מאמנה המוערך אנדרה וילאש בואש שעבר לצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully