וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו יצא להתרשמות בסטנדרד ליאז'

15.7.2011 / 12:59

קשר מכבי תל אביב שלא נמצא בתכניות שלה לעונה הקרובה, שוהה עם בני משפחתו בבלגיה ונבחן במועדון המפואר

קשר מכבי תל אביב, מאור בוזגלו, הגיע להתרשמות בקבוצה הבלגית סטנדרד ליאז', שבוחנת את האפשרות לצרפו. כזכור, הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר הודיע בצורה חד משמעית כי בוזגלו לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה לעונה הקרובה, למרות שהוא חתום על חוזה לעונה הנוכחית. בוזגלו המריא אמש (חמישי) יחד עם בני משפחתו לבלגיה וכעת הוא נמצא במבחנים בסטנדרד ליאז' ומתרשם מהמועדון. נכון לעכשיו אין עדין סיכום בין השחקן לקבוצה וגם אם יהיה כזה יצטרכו הבלגים להיכנס למשא ומתן עם ראשי מכבי תל אביב על גובה סכום המכירה.

סטנדרד ליאז' איבדה אשתקד את תואר האליפות בו החזיקה בשנתיים האחרונות לגנק, אחרי שביצעה קאמבק מרשים בשלב הפלייאוף. הקבוצה זכתה בגביע הבלגי ותנסה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות מהמסלול לקבוצות לא אלופות. לתפקיד המאמן מונה הקיץ הבלגי בן ה-53 חוסה ריגה. כידוע, סטנדרד מחזיקה בכרטיסו של הבלם הישראלי רמי גרשון, שהושאל לאחרונה לעונה נוספת בקורטרייק.

במכבי תל אביב מסרו בתגובה ליציאתו של בוזגלו לבלגיה: "מכבי תסתדר מצוין גם בלי מאור בוזגלו. יש כאן קבוצה טובה מאוד ומה שמעניין אותנו כעת זו רק הצלחת הקבוצה. כל השאר לא חשוב ולא מעניין".

מי כבר סגור באירופה? עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully