וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: האם קולומביה תספוג שער ראשון?

הנבחרת שסיימה ראשונה בבית א', רוצה לשמור על רשת נקייה גם ברבע הגמר מול פרו, שם יחזרו ורגאס וגררו להרכב

רבע הגמר הראשון של הקופה אמריקה, שיתקיים באיצטדיון בקורדובה, יפגיש בין נבחרת קולומביה לזו של פרו (שבת, 21:45, ספורט 5+ לייב). הקולומביאנים סיימו במקום הראשון בבית א', ואילו פרו סיימה את משחקי בית ב' אחרי צ'ילה ואורוגוואי, ועלתה כנבחרת הטובה ביותר מבין אלו שסיימו במקום השלישי.

קולומביה הציגה במהלך הטורניר שובה עין והתקפה ברשותו של רדמאל פלקאו, שחתם לאחרונה על הארכת חוזהו בפורטו. ההרכב שצפוי לעלות נגד האלבירוחה יהיה זהה לזה שניצח במשחק האחרון את בוליביה 0:2. קולומביה היא הנבחרת היחידה עד עתה בקופה שלא ספגה עדיין שער: משחק הראשון הסתיים בניצחון 0:1 על קוסטה ריקה, והשני בתיקו 0:0 מול המארחת ארגנטינה.

פרו, מן העבר השני, תנסה להגיע לחצי הגמר הראשון שלה בטורניר הקופה מאז 1997, אז ניצחה את ארגנטינה ברבע הגמר 1:2 רק כדי לספוג תבוסה של 0:7 מברזיל, שזכתה בטורניר. סרחיו מרקריאן, מאמנה של פרו, יחזיר להרכב את החלוץ פאולו גררו מהמבורג ואת הקשר חואן מנואל ורגאס מפיורנטינה, שקיבלו מנוחה במשחק הקודם (הפסד 1:0 לאורוגוואי). סלומון ליבמן, שוער אליאנזה לימה ששמו קושר למעבר לאחת מהקבוצות בארץ, ימשיך לקבל קרדיט ולפתוח בין הקורות של פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully