וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולומביה ניצחה את בוליביה ועלתה לרבע הגמר

הלוס קפטרוס גברו על הירוקים 0:2 מצמד של רדמאל פלקאו והבטיחו את המקום הראשון בבית א', על חשבונה של ארגנטינה

נבחרת קולומביה העפילה הערב (ראשון) לרבע גמר טורניר הקופה אמריקה לאחר שגברה 0:2 על נבחרת בוליביה, שסיימה את הטורניר ותראה את המשכו מהבית לאחר שצברה נקודה אחת בלבד בשלושת משחקיה.

כל הדיווחים והחדשות על קופה אמריקה 2011
אדינסון קבאני ייעדר מהמשחק החשוב של אורוגוואי

אחרי רבע שעה קיבל חלוץ קולומביה רדאמל פלקאו הנפלא, שחקנה של פורטו, כדור נהדר ששבר את קו הנבדל של הגנת בוליביה מדיירו מורנו ומול קרלוס אריאס, שוער מכבי נתניה בעונה החולפת, גלגל פנימה. 13 דקות לאחר מכן זכתה קולמביה בפנדל לאחר שסנטוס אמאדור הכשיל את פאבלו ארמרו ברחבה, רדאמל פלקאו כבש בקלילות את השני שלו ושל נבחרתו ועלה לטבלת מלך השערים ביחד עם פאולו גררו הפרואני.

רונאלד ראלדס, אקס מכבי תל אביב, וחבריו להגנת בוליביה, לא הצליחו להסתדר עם התקפת הקולומביאנים גם במחצית השנייה, כשרק עקב הרבה חוסר מזל לא מצאו את השער השלישי והרביעי במשחק.

הלוס קפטרוס, שפתחו עם 0:1 על קוסטה ריקה ו-0:0 עם ארגנטינה במחזור השני, הבטיחו את המקום הראשון בבית עם שבע נקודות והם יפגשו במשחק הראשון של רבע הגמר (שבת, 22:00) את הנבחרת שתסיים במקום השלישי עם המאזן הטוב ביותר.

המשמעות המעניינת והמפתיעה הרבה יותר היא שארגנטינה כבר לא תסיים ראשונה בבית א', מה שיכול לזמן לה מפגש מרתק ביותר עם ברזיל שגם מגמגת כבר ברבע הגמר. זה יקרה במידה שארגנטינה תסיים במקום השלישי (הטובה פחות מבין השתיים במקום השלישי שיעלו) ואילו הסלסאו במקום הראשון בבית ב'. אם ארגנטינה תסיים שנייה היא תפגוש את השנייה בבית ג'. ואם היא תעלה כשלישית עם המאזן הטוב ביותר היא תפגוש שוב את קולומביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully