וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: אורוגוואי נלחמת על החיים

הסלסטה חייבת ניצחון על מקסיקו (3:45, 5+ לייב) כדי לעלות לרבע הגמר. צ'ילה תשחק מול פרו בקרב על ראשות בית ג'

נבחרת אורוגוואי תעלה הלילה (בין שלישי לרביעי) למשחק שיכול להיות גורלי מאוד מבחינתה נגד נבחרת מקסיקו. לסלסטה רק שתי נקודות אחרי שתי תוצאות תיקו, בעוד שהנבחרת ממרכז אמריקה ללא אף נקודה בבית ג'. אורוגוואי תשחק אחרי שתדע כבר מה הייתה התוצאה בקרב על ראשות הבית בין צ'ילה לפרו, כאשר תיקו שם וניצחון גדול שלה יקפיץ את אורוגוואי לפסגת הבית וימנע ממנה מפגש עם ארגנטינה - "הפרס" שמחכה ללנבחרת שתסיים במקום השני.

אלכסיס סאנצ'ז שחקן נבחרת צ'ילה. Ricardo Mazalan, AP
עשוי לקבל מנוחה. סאנצ'ס/AP, Ricardo Mazalan

צ'ילה - פרו (1:15, 5+ לייב)

הקלאסיקו של הפסיפיק יפגיש בין צ'ילה לפרו, שנלחמות על ראשות בית ג'. בזמן ששלוש הפייבוריטיות הגדולות גמגמו ולא ניצחו בשני המחזורים הראשונים, צ'ילה הרשימה וגרמה לאוהדים בבית להתחיל לחלום על תואר היסטורי. גם פרו, למרות חסרונם של הכוכבים קלאודיו פיסארו וג'פרסון פרפאן, הרשימה בשני המשחקים הראשונים בהם פאולו גררו כבש פעמיים והיה חתום על ארבע הנקודות. תיקו ישחק לידי שתי הנבחרות, אך צריך לזכור שהמקום השני מוביל למפגש מול ארגנטינה.

הצ'יליאנים משחקים במנדוסה ומרגישים ממש בבית, כש-30 אלף אוהדים פנאטים חצו את הגבול כדי לעודד אותם. "אנחנו משוכנעים שאפשר להשיג משהו בטורניר הזה", אמר הקשר ארתורו וידאל, שכמו אלכסיס סאנצ'ס ומאוריסיו איסלה צפוי לקבל מנוחה כדי להימנע מכרטיס צהוב שני שיגרור הרחקה מרבע הגמר. "אני לא יודע אם אנחנו הכי טובים, אבל אנחנו מאמינים שיש לנו סיכוי להתחרות על הגביע".

צ'ילה ניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים מול פרו, שהפעם האחרונה שיצאה כשידה על העליונה הייתה במשחק ידידות ב-2005. "מצפה לנו משחק קשה, בכלל אנחנו נמצאים בבית לא פשוט", הזכיר גררו הפרואני. "אני מרגיש טוב, החברים מספקים לי כדורים ואני מאמין שנוכל לנצח".

אורוגוואי - מקסיקו (3:45, 5+ לייב)

הסלסטה חייבת ניצחון כדי להבטיח את העפלתה לרבע הגמר, ולצערה היא תחסר את החלוץ המצוין שלה אדינסון קבאני שסובב את ברכו ונפצע במשחק התיקו 1:1 עם צ'ילה. מי שעוד ייעדר משורות הנבחרת שסיימה במקום הרביעי במונדיאל האחרון הוא המגן השמאלי מרטין קאסרס, עקב צבירת שני כרטיסים צהובים בטורניר.

אבל הרננדס וכריסטיאן רודריגס הם הפייבוריטים לתפוס את מקומו של קבאני בהרכב, בעוד שאלברו פריירה עשוי לבוא על חשבונו של קאסרס, כאשר אלברו גונסאלס יתפוס את מקומו בקישור. "כמובן שלהחליף שחקן כמו קבאני זה לא קל", אמר חברו לחוד, החלוץ לואיס סוארס. "כולנו יודעים מה הוא תורם לנבחרת, אבל לשם כך יש 23 שחקנים בסגל, ומי שיבוא במקום יעשה עבודה טובה".

במונדיאל האחרון אורגוואי ניצחה 0:1 את מקסיקו בשלב הבתים משער של לואיס סוארס, כאשר אז הייתה זו נבחרת מקסיקו עם כל הכוכבים. הפעם מדובר בסגל צעיר וחסר ניסיון, בו בולט ג'ובאני דוס סנטוס, שמתקשה לבד בהתקפה. מקסיקו יודעת שרק ניצחון משמעותי יקנה לה כרטיס לרבע הגמר כאחת משתי הנבחרות שסיימו במקום השלישי עם המאזן הטוב ביותר.

קופה אמריקה 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully