וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא באנפילד: "מחכים לסגור את עסקת קולאוטי"

13.7.2011 / 12:33

בקבוצה הארגנטינאית ממשיכים להתעקש שהם קרובים לצרף אליהם את חלוץ מכבי תל אביב: "איתו, תהיה לנו קבוצה טובה"

בעוד במכבי תל אביב מתעקשים על כך שהמועדון לא קיבל פנייה רשמית לגבי חלוץ הקבוצה רוברטו קולאוטי שגם הביע רצון להישאר בקבוצה, בארגנטינה מתעקשים וממשיכים לפרסם כי כמעט כל פרטי החוזה בין קבוצתו לשעבר של החלוץ, באנפילד, לבין השחקן סוכמו. מהדיווח בארגנטינה עוד עולה כי באנפילד צריכה רק לסכם את ההעברה מול הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר.

"עם קולאוטי, תהיה לנו קבוצה טובה", אמר נשיא המועדון קרלוס פורטל. "אנחנו רק מחכים לנשיא המועדון הישראלי, שנמצא כרגע באנגליה, כדי לסגור הכל. זה אולי יקרה בקרוב".

בעונת 2002/3 שיחק קולאוטי 32 משחקים במדי באנפילד, וכב 10 שערים. לאחר מכן עבר לבוקה ג'וניורס, ממנה, כידוע, הגיע למכבי חיפה. כזכור, גם לפני כחצי שנה הביעה באנפילד עניין רב בחלוץ ממוצא ארגנטינאי המחזיק באזרחות ישראלית, והיא מקווה לסגור, כאמור, את העסקה מה שיותר מהר.

בינתיים, קולאוטי מתכונן עם מכבי תל אביב לקראת משחקה הראשון נגד חזאר לנקראן מאזרבייג'אן במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, שייערך ביום חמישי באצטדיון בלומפילד (20:00, שידור ישיר בספורט 1). הקבוצה הצהובה תערוך מסיבת עיתונאים בשעה 17:00 (חי בוואלה! ספורט).

מכירת הכרטיסים לקראת המשחק נגד חזאר לנקראן נמשכת (מחירים: שער 7: נוער: 49.5 ש"ח, מבוגר 99 ש"ח, שערים 2/13: מבוגר 110 ש"ח). כמו כן, מכירת המנויים נמשכת. אמש אזלו המנויים ליציעים 10-11, ומי שירכוש מנוי עד המשחק באירופה יקבל כרטיס חינם למשחק נגד האזרים. יצוין כי במשחק הקרוב נגד חזאר, שערים 7-8 יכילו רק כ-1,000 מקומות, לאור העובדה שהם נמצאים כרגע בשיפוצים.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully