וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "רוברטו קולאוטי רוצה להישאר"

12.7.2011 / 13:01

בסביבתו של החלוץ מתייחסים לאפשרות שיחזור לבאנפילד: "נוח לו מאוד בארץ". ציון צמח סיכם לעונה במכבי פתח תקוה

בארגנטינה דיווחו היום (שלישי) כי רוברטו קולאוטי, חלוצה של מכבי תל אביב, בדרך לבאנפילד מהליגה הארגנטינאית הבכירה. על פי הדיווח, "קולאוטי צפוי להיות מושאל בבאנפילד, הקבוצה שבה שיחק בעונת 2002/03, וזאת על פי מקורות בקבוצה". במכבי לא יעמדו בדרכו של קולאוטי אם זה ירצה לעזוב, אך בינתיים לא הגיעה למועדון שום הצעה בנוגע לשחקן.

בסביבתו של השחקן אמרו היום: "שמענו על ההתעניינות של באנפילד, בינתיים אין שום דבר רציני. רוברטו מרגיש טוב במכבי, הוא רוצה להישאר פה, ונוח לו מאוד בישראל. אין שום סיכום, למרות הפרסומים בארגנטינה. נכון לעכשיו הוא במכבי, וזה מה שחשוב".

גובה החוזה של קולאוטי הוא הגורם העיקרי שצפוי לטרפד את העסקה. לחלוץ יש חוזה במכבי לעוד שנתיים נוספות תמורת 630 אלף יורו לעונה. אם הוא ירצה לעבור לארגנטינה, סביר להניח שהוא ייאלץ לוותר על הרבה מאוד כסף, אך האופציה עדיין על הפרק.

אגב, השחקן, שהחמיץ שני אימונים כי לא חש בטוב, החלים והערב הוא צפוי לקיים אימון מלא עם הקבוצה. כרגע נראה שהוא יהיה בהרכב למשחק ביום חמישי במוקדמות הליגה האירופית מול חזאר לנקראן האזרית.

ציון צמח יעבור למכבי פתח תקוה

היכן ישחק מאור בוזגלו בעונה הקרובה? על השאלה הזו עדיין לא יכולים לענות בסביבת השחקן או במכבי תל אביב, אבל בפולין מדווחים היום כי לגיה ורשה מגבירה את מאמציה לצרפו. בראיון טלוויזיוני שהעניק המנהל המקצועי מארק יוזביאק, הוא אמר: "אנחנו מנסים להביא את מאור בוזגלו. גיששנו בנושא, אבל כרגע לא נוצר עדיין קשר ממשי".

מי שכבר סיכם על עזיבת הקבוצה הוא הקשר ציון צמח, שסיכם במכבי פתח תקוה וצפוי לעבור בהשאלה עד סוף העונה, לאחר שמכבי תל אביב תגיע לסיכום עם המלאבסים. צמח בן ה-21, המשתייך גם לסגל הנבחרת הצעירה, החל את העונה שעברה כמושאל בסקציה נס ציונה ובינואר עבר להפועל רמת גן.

תמיר כחלון אמור לצאת הערב להתרשמות בפולין באחת מקבוצות הליגה הראשונה. הקשר עדיין לא סיכם את תנאיו בקבוצתו החדשה, אם תהיה כזו. חשוב להבהיר שכחלון חתום על חוזה לשנתיים נוספות במכבי, כך שגם אם יסכם את תנאיו בקבוצה הפולנית, הוא יצטרך להיכנס למשא ומתן עם ראשי מכבי לגבי עניין ההשאלה.

אם יעזבו גם קולאוטי, גם בוזגלו, גם מדוניאנין (שמועמד למספר קבוצות באירופה) וגם כחלון, סביר להניח שהקבוצה תתחזק בשחקן קדמי זר. כרגע למכבי יש חמישה זרים בסגל, אך בקבוצה מצפים לשחרורו של ג'יברל סידיבה, ואולי על חשבונו יגיע שחקן אחר.

היום תערוך הקבוצה אימון טקטי בבלומפילד.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully