וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "רוברטו קולאוטי בדרך לבאנפילד"

בארגנטינה מדווח כי הארגנטינאי יושאל לקבוצה, מכבי ת"א לא תעמוד בדרכו. לגיה בעקבות בוזגלו, כחלון צפוי לצאת לפולין

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה למשחק במוקדמות הליגה האירופית מול חזאר לנקראן האזרית. מי שלא השתתף באימון אתמול (שני) ונמצא בספק גדול להתמודדות הוא רוברטו קולאוטי, שסובל מקלקול קיבה וינסה להתאמן היום בתקווה לחזור לכשירות מלאה עד יום חמישי.

בארגנטינה דיווחו הלילה כי קולאוטי בדרך לבאנפילד מהליגה הארגנטינאית הבכירה. על פי הדיווח, "קולאוטי צפוי להיות מושאל בבאנפילד, הקבוצה שבה שיחק בעונת 2002/03, וזאת על פי מקורות בקבוצה". במכבי לא יעמדו בדרכו של קולאוטי אם זה ירצה לעזוב, אך בינתיים לא הגיעה למועדון שום הצעה בנוגע לשחקן.

היכן ישחק מאור בוזגלו בעונה הקרובה? על השאלה הזו עדיין לא יכולים לענות בסביבת השחקן או במכבי תל אביב, אבל בפולין מדווחים היום כי לגיה ורשה מגבירה את מאמציה לצרפו. בראיון טלוויזיוני שהעניק המנהל המקצועי מארק יוזביאק, הוא אמר: "אנחנו מנסים להביא את מאור בוזגלו. גיששנו בנושא, אבל כרגע לא נוצר עדיין קשר ממשי".

תמיר כחלון אמור לצאת הערב להתרשמות בפולין באחת מקבוצות הליגה הראשונה. הקשר עדיין לא סיכם את תנאיו בקבוצתו החדשה, אם תהיה כזו. חשוב להבהיר שכחלון חתום על חוזה לשנתיים נוספות במכבי, כך שגם אם יסכם את תנאיו בקבוצה הפולנית, הוא יצטרך להיכנס למשא ומתן עם ראשי מכבי לגבי עניין ההשאלה.

עוד במכבי תל אביב: גם ברק יצחקי עדיין נמצא בספק גדול למשחק ביום חמישי, לאחר ששוב נאלץ להסתפק באימון חלקי בלבד. בדיקה שערך החלוץ מגלה כי יצחקי סובל מפגיעה באיזור מפרק המותן, שמקרינה כאבים לשרירי המפשעה ומקשה על תנועתו.

מאמן הקבוצה מוטי איוניר תרגל באימון בעיקר את החוליה האחורית שכללה את צמד הבלמים ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ' והמגנים דור מלול מימין ויואב זיו בשמאל. משה לוגסי תורגל לצידו של גל אלברמן בקישור האחורי אם כי נראה שבסופו של דבר נראה שדווקא רפי דהן יפתח בצוותא עם לוגסי.

דהן ששיחק אמש 90 דקות במשחק האימון נגד הפועל ירושלים (1:4), קיבל היום מנוחה ולא התאמן וכמוהו גם אלירן עטר. שרן ייני נעדר בשל פציעה קלה בקרסול אך יחזור היום להתאמן באופן מלא. תמיר כחלון נעדר בשל אירוע משפחתי, בעוד אלי זיזוב עדיין חולה וגם כן לא התאמן.

בצוות המקצועי עוקבים בימים האחרונים אחרי הכנותיה של לנקראן ואמרו: "המשחק הזה יכול להיות מוקש גדול כי זו קבוצה שכל יום מצרפת שחקנים חדשים. נצטרך לעשות את העבודה כאן במשחק הבית".

הבלם ריף פרץ שוהה בברצלונה וצפוי לעבור מחר ניתוח לאיחוי הקרע ברצועה הצולבת בברכו, אצל פרופסור רמון קוגאט, רופאה של קבוצת ברצלונה. זמן ההחלמה מוערך בכחצי שנה. גם הבלם אבי סטרול צפוי לעבור ניתוח בברכו הפצועה וגם הוא צפוי להיעדרות של מספר חודשים. במכבי מייעדים לשרן ייני וקלמי סבן את תפקיד הבלמים המחליפים במקרה הצורך.

(עדכון ראשון: 15:39)

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully