וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יצחקי וקולאוטי השלימו אימון מלא

12.7.2011 / 21:54

החלוצים ייכללו בסגל של מוטי איוניר למשחק מול לנקראן בחמישי. עוזר המאמן גדי כרמלי נכח באימון היריבה האזרית

ברני ארדוב

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יותם בן דוד

48 שעות לפני המפגש נגד חזאר לנקראן מאזרבייג'אן בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, קיימה הערב (שלישי) מכבי תל אביב את האימון הטקטי שלה באצטדיון בלומפילד. מוטי איוניר החליט לסגור את האימון בפני התקשורת, אולי מחשש לריגול של אנשי היריבה, בעוד שעוזרו גדי כרמלי נכח באימון לנקראן בקרית שלום.

קולאוטי מעדיף להישאר בצהוב?

למעט אלי זיזוב החולה, עמד הערב סגל מלא לרשותו של איוניר כאשר גם רוברטו קולאוטי החולה, ברק יצחקי, רפי דהן ושרן ייני שלא התאמנו אמש ערכו אימון מלא והם כשירים למשחק. למרות שאיוניר לא תירגל הערב את ההרכב, נראה כי בחלק האחורי לא צפויות הפתעות כאשר דור מלול ויואב זיו יפתחו בעמדות המגנים וניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ' יתופקדו כבלמים במרכז ההגנה.

משה לוגסי יפתח בוודאות בקישור האחורי, כאשר על שאר המקומות בקישור מתחרים האריס מדוניאנין, גל אלברמן, דור מיכה, רפי דהן וגיז'רמו ישראלביץ'. בחלק הקידמי מובטח מקומו של אלירן עטר שנראה מצוין בכל משחקי ההכנה כאשר רוברטו קולאוטי אמור לפתוח לצידו, אולם גם מונאס דאבור נמצא בתמונת ההרכב. ברק יצחקי עדיין מכאבים באיזור המפשעה והוא צפוי לפתוח על הספסל.

תמיר כחלון, שחתום על חוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב, החל להיבחן בלגיה ורשה הפולנית השוהה במחנה אימונים באוסטריה, לאור המחלוקות שהתעוררו בינו לבין הצהובים בנוגע לסעיפים בחוזהו, ובמועדון אישרו לו לבדוק את האופציה הפולנית.

הבלם הצעיר ריף פרץ עבר היום בהצלחה ניתוח לאיחוי הקרע ברצועה הצולבת בברכו אצל פרופסור רמון קוגאט, רופא קבוצת ברצלונה שניתח גם את מאור בוזגלו וברק יצחקי שעברו פציעות דומות. פרץ צפוי לחזור בעוד מספר ימים ארצה ואז יחל בהליך שיקום שמוערך בכחצי שנה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully