וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רון ארטסט שוקל מעבר לליגה הישראלית"

סוכנו של הכוכב טוען שהוא עשוי לעבור לאירופה, כשישראל היא אופציה ריאלית. "זה לא הכסף", אמר, "אני רק רוצה לשחק"

רון ארטסט, הידוע גם בשמו החדש והעדכני Metta World Peace, עשוי לעבור לאירופה בשנה הבאה, אם אכן תהיה שביתה ב-NBA, כשהליגה הישראלית היא אחת האפשרויות הראשונות שלו. כך טוען סוכנו, דייויד באומן.

לאחרונה פורסם כי קבוצה פינית הגיעה לסיכום עם ארטסט, אך סוכנו טוען כי זה רק תרגיל יחצני שלה. מנגד, ארטסט אמר לתקשורת הבריטית שהוא עשוי לשחק באחת מהקבוצות בליגה המקומית - צ'סייר ג'טס או גלאזגו רוקס - וזאת בזמן שיהיה באנגליה בסתיו לרגל צילומי סרט. גם מזה סוכנו לא מתרגש.

"אמרתי לו, 'רון, הליגה שם לא חזקה מספיק כדי לספק לך את התחרותיות שאתה צריך'", סיפר באומן, "זה אולי הגיוני מבחינת התנאים, אבל לא מבחינת כדורסל".

לדברי הסוכן באומן, ארטסט שוקל מעבר לליגה אחרת באירופה, כשהוא מזכיר את ישראל כאופציה הראשונה מבין רבות. "הליגה האנגלית היא כנראה ה-10 או ה-12 בטיבה באירופה", אומר הסוכן, "אם נעבור לאירופה, זה יהיה לישראל, רוסיה, יוון, טורקיה, איטליה או אולי צרפת. כשדיברנו על השביתה, רון אמר לי 'תמצא לי את הקבוצה הכי טובה'". אגב, בעבר ארטסט כבר המחיש את החיבה שלו לישראל, כשצבע על שיערו את המילה "הגנה".

כמו כן, הסוכן ציין כי גם הליגות ביפן ובסין מועמדות לקלוט אותו. "זה לא הכסף", הבהיר ארטסט לסוכנו, "אני פשוט רוצה לשחק כדורסל".

סוכנו של וויל ביינום: ”הוא תמיד דיבר על רצונו לחזור למכבי ת”א”

דווין וויד: "אם תהיה אפשרות, אשקול לשחק באירופה"

דרון וויליאמס: "עוד 15 בכירים שוקלים לעבור לחו"ל"

האם שחקני ה-NBA עומדים לאבד שנה בגלל השביתה?

  • עוד באותו נושא:
  • רון ארטסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully