וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרון וויליאמס: "עוד 15 בכירים שוקלים לעבור לחו"ל"

הרכז שחתם בבשיקטאש מקווה שכוכבי NBA רבים יילכו בעקבותיו: "גם יו"ר איגוד השחקנים תמך בהחלטה שלי"

בשבוע שעבר הפך דרון וויליאמס לסנונית הראשונה מבין כוכבי ה-NBA שמצאו לעצמם אלטרנטיבה לשביתה בליגה הטובה בעולם כשחתם בבשיקטאש הטורקית, במדיה ירוויח 5 מיליון דולר לעונה, ויחזיק בסעיף שחרור במידה והשביתה תסתיים. הלילה (בין שבת לראשון) הסביר וויליאמס את החלטתו והביע תקווה שרבים יילכו בעקבותיו.

גם דווין וויד ימצא קבוצה בחו"ל?

"אם בעלי הקבוצות ידבקו בהצעה שלהם, אני חושב שיהיה קשה להרבה שחקנים לחזור ל-NBA", התייחס וויליאמס להצעת הבעלים לקצץ כמעט שליש ממשכורות השחקנים. "אני מבטיח לכם שקובי בריאנט למשל יכול להרוויח הרבה יותר בחו"ל. ואם קבוצות אירופאיות ידעו שהוא יוכל לשחק אצלן עונה שלמה, או שלמשל לברון ג'יימס יוכל לשחק אצלן עונה שלמה, הן כמובן יציעו סכומים גבוהים בהרבה".

"אני רואה את עובר לסין או משהו כזה", המשיך וויליאמס. "הייתי איתו שם באולימפיאדה, וראיתי עד כמה הוא גדול שם. תופתעו לדעת שדיברתי עם הרבה שחקנים לפני שהחלטתי. אני יודע שעוד לפחות 10-15 שחקנים בכירים שוקלים את האפשרות הזו, מאז ההחלטה שלי זה הפך למין כדור שלג".

רכז הנטס אף הבהיר שהחלטתו תואמה עם בילי האנטר, יו"ר איגוד השחקנים: "דיברתי עם מר האנטר והוא תמך בי. הוא אמר שהוא שמח בשבילי, והסכים שקיבלתי החלטה מצוינת, החלטה עסקית. אנשים דואגים שאני אוכל להיפצע שם, אבל אני יכול להיפצע גם במשחק גולף בסן דייגו. אני יכול להיפצע בנפילה ממדרגות בבית. אבל אל תדאגו, דאגתי לכל התסריטים ולביטוחים הדרושים גם למקרה של פציעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully