וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה-קוסטה ריקה: באטיסטה מתכנן ארבעה שינויים

סרחיו באטיסטה מתכנן מהפך למשחק המכריע של ארגנטינה: טבס, קמביאסו ולאבצי בחוץ, היגואין, אגוארו ודי מריה בפנים

נבחרת ארגנטינה הלחוצה תקווה להשיג הלילה (בין שני לשלישי, 3:30, חמש פלוס לייב) את ניצחונה הראשון בקופה אמריקה, כשתארח את קוסטה ריקה בתקווה להעפיל לרבע הגמר. אחרי הניצחון של קולומביה על בוליביה (0:2), ואחרי הניצחון של קוסטה ריקה על בוליביה (0:1), ארגנטינה הבינונית מדורגת רק במקום השלישי בבית א', ומול הקהל העצבני היא תקווה לא רק לתת הצגה, אלא להשיג נקודות חשובות בתקווה לא לפגוש את ברזיל כבר ברבע הגמר (וזאת על אף שבכושרה הנוכחי של הסלסאו, ברזיל למעשה לא מפחידה במיוחד).

מאמן הנבחרת סרחיו באטיסטה מתכוון לבצע ארבעה שינויים בהרכב, כשהראשון הוא הצבתו של פרננדו גאגו בקישור במקום אוור באנגה. "אנחנו צריכים יותר הנעת כדור, ופרננדו עושה את זה מצוין", אומר באטיסטה.

כמו כן, באטיסטה מתכנן להדיח מההרכב את קרלוס טבס ואת אסקיאל לאבצי המאכזבים, ובמקומם להציב את סרחיו אגוארו (היחיד שכבש עד עתה לארגנטינה בטורניר) ואת גונסלו היגואין. "עכשיו הולך להיות לנו מספר 9 גבוה למעלה, אולי אפילו שניים כאלה", אמר באטיסטה, שמקווה לשחרר את ליאו מסי לתפקיד חופשי במרכז המגרש ובחלק ההתקפי של הקישור.

השינוי האחרון יהיה כנראה הצבתו של אנחל די מריה בצד השמאלי של הקישור במקומו של אסטבן קמביאסו, בשינוי התקפי של שחקן כנף יוזם על חשבון קשר די הגנתי.

זה הקישור שעזר לארגנטינה של באטיסטה לזכות במדליית הזהב במשחקים האולימפיים בביג'ינג ב-2008, בתקווה שמסי יוכל לשחק בחופשיות, אחרי שבמשחקים הקודמים נראה די מוגבל. כמובן שבאטיסטה ממשיך לבנות על הגאון הקטן, אף על פי שהוא לא כבש בטורניר גדול כבר שבעה משחקים, מאז חצי גמר קופה אמריקה 2007.

"הרעיון הוא תמיד לבנות את הנבחרת סביב מסי", הודה באטיסטה, "זו הנבחרת שלו. אי אפשר להוציא אותו מההרכב, בגלל שמבחינתי, הוא שחקן שחייב לשחק 90 דקות. הוא לפעמים יכול לשחק רע, אבל הוא תמיד יכול להראות את היכולת שלו".

מראדונה עצבני: "הדפוקים האלה הורסים את מסי"

כל הדיווחים על קופה אמריקה 2011

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully