וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "הדפוקים האלה הורגים את מסי"

מאמן ארגנטינה לשעבר יצא להגנת הכוכב, שחוטף ביקורות: "לא הוגנים איתו", והמליץ: "פאסטורה יהיה פרטנר מצוין לצידו"

ליאונל מסי נמצא בימים אלה בסיטואציה לא מוכרת - הוא עומד תחת ביקורות מקצועיות ואישיות על ההופעות הרעות של ארגנטינה בקופה אמריקה עד כה (1:1 עם בוליבה ו-0:0 עם קולומביה). מי שיצא להגנתו הוא מאמן הנבחרת לשעבר, דייגו מראדונה, שבראיון נרחב לעיתון "אולה", תקף את אלה שמבקרים את כוכב ברצלונה.

קופה אמריקה 2011: כל הדיווחים
גם אביו של מסי לא מבין את המבקרים

"אני צריך להגן על מסי ברגע העצוב בחיי", אמר מראדונה שוהה לצד אמו שנמצאת על ערש דווי. "אני שומע רדיו והדפוקים שמדברים עליו פשוט הורגים אותו. מסי תמיד נתן הכל לנבחרת בלי שום בעיה ואני אומר את זה כי אני מכיר אותו. דיברתי איתו השבוע ואמרתי לו שישמור על שקט. גם לי היה קשה לשחק יחד עם רוסו, חוסטי וגאז'גו יחד. אז בואו לא נאשים אותו כי הוא בחור נהדר. הטוב בעולם".

מראדונה המשיך במונולוג: "אי אפשר לדבר עליו ככה. אם הוא זוכה בליגת האלופות, הוא הטוב בכל הזמנים, אבל אם ארגנטינה לא מנצחת שני משחקים, זה בגללו. אנחנו לא הוגנים איתו. חשבתי שההפסד 4:0 לגרמניה במונדיאל היה הרגע הגרוע בחיי, אבל זה כלום לעומת מה שקורה עכשיו. אני מבקש מכולם לבטוח במסי ולהאמין בו".

המאמן סיפק השוואה מעניינת: "לפני מונדיאל 86 היו לי משחקים רעים ו-80 אחוז מהעיתונאים קטלו אותי, אבל אחרי הטורניר אף אחד לא כתב כלום. אני מבין את מצבו ובגלל זה אמרתי לו לשמור על קור רוח ולהישאר רגוע. הוא צריך לדבר עם המאמן ולומר לו: 'שים מישהו שיעזור לי. אנחנו יכולים לגרום נזק ליריב'. מסי תמיד רוצה את החולצה. אחרי ההפסד לגרמניה הוא כמעט בכה בחדר ההלבשה. יש אנשים בטלוויזיה שלא מבינים כלום בכדורגל וצריכים לכבד את השחקנים הטובים".

כשנשאל מי צריך לפתוח לצד מסי בהרכב, ענה מראדונה: "לא אייעץ לסרחיו באטיסטה וגם לא אגיד לו שלום. הוא מתנהג בטפשות לחאבייר פאסטורה, הוא יכול להיות פרטנר מצוין למסי. אני צוחק כשאומרים שאנחנו צריכים לשחק כמו ברצלונה. אנחנו צריכים לשחק כמו ארגנטינה כי אין לנו את צ'אבי, פיקה ואינייסטה ואנחנו לא יכולים לחקות את שיטת המשחק שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully