וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי קנדה: "יש פה קבוצה חזקה לאליפות"

הפועל תל אביב נחתה באוסטריה, המגן אופטימי למרות העזיבות. אלרואי כהן: ”הסגל פה מתחבר, יהיה בסדר”

מערכת וואלה!

הפועל תל אביב נחתה הערב (ראשון) באוסטריה, שם תפתח את מחנה האימונים שלה לקראת פתיחת העונה. אחרי שעברה שבועות סוערים במיוחד מאז סיום העונה לאור הסכסוך המתוקשר בין אלי טביב למוני הראל, המריאה מחזיקת הגביע במצב רוח משופר לאור גיבוש התקציב הגבוה של הקבוצה, החתמתו של עומר דמארי, וחזרתו של שי אבוטבול לאימונים. אגב, אבוטבול המריא לאחר שהתנצל בפני הבעלים אלי טביב והקבוצה על המצב שנוצר בימים האחרונים.

רגע לפני ההמראה: השוער הקמרוני אפולה אדל סיכם בהפועל תל אביב

עמרי קנדה התייחס בביטול לשמועות על צו עיכוב היציאה מהארץ שהוצא לו ואמר: "אם יביאו מגן, אהלן וסהלן. זאת השנה האחרונה שלי ואני רוצה לתת הכל. עוד יבואו זרים ושחקנים להיבחן במחנה. יש פה סגל צעיר ורעב ואני יכול להבטיח שתראו את הפועל תל אביב כמו בשנים האחרונות - פקטור חשוב בצמרת. שי חזר והבטיחון של האוהדים חזר. יש לנו שחקנים מצוינים ונרוץ קדימה, יש פה קבוצה חזקה מאוד, לאליפות".

סלים טועמה אמר: "תמיד יש התרגשות. אנחנו הולכים להכין את עצמנו כמו שצריך ואני מקווה שנפתח את העונה ברגל ימין. הבאנו שוער, אני מקווה ששי אבוטבול יישאר ולאט לאט יבואו עוד שחקנים. עד המחנה ייסגר הסגל ונתכונן כמו שצריך לאירופה ולפתיחת העונה". על עצמו אמר: "יש הרבה מנהיגים בהפועל תל אביב. אעשה הכל בשביל המועדון ואנסה לתרום בשביל לעזור לצעירים. אני יכול להרגיע את הקהל, אנחנו הולכים להיאבק על כל התארים. מועדון כזה לא יכול להרשות לעצמו עונה בינונית".

אלרואי כהן אמר: "נוח לי פה, אני נהנה לשחק פה. הסגל מתחיל להתחבר, הביאו שוער עם רקורד מרשים ואני מאמין שיגיעו שחקנים. גם ככה אנחנו קבוצה טובה. אני מקווה שהצעירים וגם הוותיקים ייקחו את הציפיות ויממשו אותן. יש לנו מאמן מעולה ואחלה קאדר, יהיה בסדר. אני לא מרגיש עומס ומקווה שייתנו לי את הבמה כדי שאוכל להוכיח מה אני יודע".

בנוסף לאבוטבול וקנדה המריא גם יוסי שבחון, שמנהל מגעים להצטרפות למכבי פתח תקוה וכן מספר צעירים כמו רועי גורדנה, בוריס קליימן ומור שושן שחזרו מהשאלה. השוער אפולה אדל ינחת לפנות בוקר לבדיקות רפואיות ואם לא יימצאו בעיות, הוא יצטרף בהמשך השבוע לחבריו במחנה האימונים.

מחזיקת הגביע תערוך ארבעה משחקי ידידות מול קונקורדיה, העולה החדשה לליגה הרומנית, וולגה הרוסית (קבוצתו של דני בונדר) וכן האנובר והרטה ברלין מהבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully