וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: תקציב הקבוצה יעמוד על כ-60 מיליון שקל

על אף החששות מקיצוץ משמעותי, טביב ואנשיו גיבשו תקציב גבוה לעונה הקרובה, שיוגש לבקרה בכפוף להסכמתו של הראל

סיפיווה טשבלאלה לא יגיע למבחנים

בהנחה שמוני הראל יחתום על תקציב הפועל תל אביב שגובש על ידי אלי טביב, דורון אוסידון וניר ענבר, תגיש עד יום ראשון הקרוב סגנית האלופה תקציב שנאמד בכ-60 מיליון שקל. חרף השמועות על קיצוץ משמעותי בתקציב של האדומים לעונה הבאה, נראה כי לאחר רכישתו של עומר דמארי, רכישות נוספות בדמות מחמוד עבאס ואדוארדו לובס וזרים נוספים שאמורים להגיע לקבוצה בהמשך הקיץ, תעביר הפועל תל אביב לבקרת התקציבים תקציב מאוד גבוה, כמעט כמו זה של העונה שעברה (כ-65 מיליון שקל).

הבעיה, כמעט כמו בכל אספקט ניהולי אחר בקבוצה בחודשים האחרונים, קשורה כרגיל במחלוקת בין הבעלים. מחר אמור התקציב המגובש לעבור לידיו של מוני הראל, שאמור לסרב לחתום על העסקתם של המנכ"ל ניר ענבר והדובר קובי ברדה, אולם בצידו של טביב מוכנים גם לזה, וכרגע לא התנגדו להגיש את התקציב גם ללא השניים ולדחות את הכללתם עד אשר תתקבל החלטה בבית המשפט לגבי זהות הבעלים.

בנוסף, בצד של טביב מקווים כי הראל לא יערים בעיות בנושאים אחרים, כולל הרכש, למרות שחוזיהם של שחקני החיזוק החדשים, כולל זה של דרור קשטן, עדיין לא נחתמו. בגזרת הראל אמרו הערב כי כל עוד הכל יתבצע בשקיפות מלאה, אין בכוונת אף אחד להכשיל את תקציב הקבוצה - דבר שעלול להסתיים בקנסות ואף בעמידה לדין. עד יום חמישי אמורים להסכים בעניין ויהיה זה מפתיע מאוד לראות שצעד גדול כמו הגשת תקציב לעונה הבאה ייחתם ללא בעיות בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully