וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור: "האנשים במנצ'סטר סיטי לא מספיק גברים"

הטוגולוזי כועס שאף אחד בקבוצה לא מדבר איתו: "ברור שהם לא רוצים אותי". המגרש הביתי של סיטי ייקרא "אצטדיון אתיחאד"

עמנואל אדבאיור עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה, אבל יש לו בטן מלאה על מנצ'סטר סיטי. החלוץ הטוגולזי פתח את הפה על הסיטיזנס בראיון שנערך עימו ב'סאן', ומגדיר את האנשים שם כ"לא מספיק גברים" בכך שלא אמרו לו בפנים שהוא אינו רצוי.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

גאל קלישי חתם במנצ'סטר סיטי

ווס בראון וג'ון אושיי חתמו בסנדרלנד

כזכור, אדבאיור הצטרף לסיטי מארסנל תמורת 25 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה לשנתיים, אבל בעונה שעברה הוא לא זכה לשחק ובמהלך ינואר עבר לריאל מדריד בהשאלה. אדבאיור טוען כעת שהוא נגרע מהסגל למסע בארצות הברית ושמע על כך רק מהמזכירה של המנהל הספורטיבי של המועדון.

"זה מאוד פוגע ומעליב, וזה משהו שאומר הרבה על מנצ'סטר סיטי", סיפר אדבאיור. "מצד אחד הם רוצים להיות הגדולים ביותר ולהפוך למועדון המצליח ביותר בעולם, אבל האנשים שמנהלים את הקבוצה לא פועלים בדרך הזו. אף אחד שם לא מספיק גבר לדבר איתי פנים אל פנים ולהסביר לי את זה".

אדבאיור מספר כאמור שהוא קיבל את ההודעה דרך גורם שלישי: "קיבלתי רק מייל מהמזכירה של בריאן מרווד, בחורה במועדון ששמה קלייר, שאמרה לי להגיע לאימונים ב-9 ביולי. כשדיברתי עם שחקנים אחרים, גיליתי שהקבוצה נסעה למסע טרום עונה בארצות הברית ב-8 ביולי. זה ברור שהם לא רוצים אותי כאן, אבל אף אחד לא צלצל אליי. בריאן מרווד רק ביקש מהמזכירה שלו לשלוח לי מייל. שמעתי שגם שישה שחקנים נוספים קיבלו את המסר הזה".

בינתיים, מנצ'סטר סיטי הודיעה היום כי חתמה על הסכם זכויות עם חברת התעופה אתיחאד. ההסכם הוא ל-10 שנים והקבוצה תקבל 150 מיליון ליש"ט שייפרסו לאורך התקופה. בעקבות החתימה, ייקרא מעתה האצטדיון הביתי של הקבוצה "אצטדיון אתיחאד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully