וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווס בראון וג'ון אושיי חתמו בסנדרלנד

שני שחקני יונייטד עברו לחתולים השחורים. בראון: "מאכזב לעזוב, אך זה הכדורגל". אושיי: "המקום היחיד בו רציתי לשחק"

מנצ'סטר יונייטד עשתה עד כה מסע רכש משמעותי מאוד בקיץ הנוכחי, כשצירפה את דויד דה חאה, פיל ג'ונס ואשלי יאנג. היום (חמישי) היא גם נפרדה משניים משחקני הסגל הוותיקים שלה, כשהבלם/מגן ווס בראון והמגן ג'ון אושיי חתמו בסנדרלנד. בראון בן ה-31 רשם 300 הופעות בשדים האדומים, מאז חתם על החוזה המקצועני הראשון שלו אי שם ב-1996.

האנגלי הוותיק רשם גם 23 הופעות במדי נבחרת אנגליה וחתם על חוזה לארבע עונות אצל החתולים השחורים. אושיי הצפון אירי בן ה-30 חתם על חוזה לחמש עונות, שישאיר אותו באצטדיון האור עד 2015. בראון ואושיי יצטרפו בסנדרלנד לשלושה שחקני יונייטד בעבר: פרייזר קמפבל, קיירן ריצ'רדסון ופיל בראדסלי.

"הצלחתי להסתדר כבר עם המחשבה שאני עוזב את יונייטד", אמר בראון לאחר החתימה, "אני מבוגר עכשיו ויודע שצריך לדעת להתמודד עם דברים כאלה. היה מאכזב שלא שיחקתי ביונייטד כמו שיכולתי בשתי העונות האחרונות. אבל אני מרוצה היום כי אני יודע שאני חוזר לשחק ויכול להתרכז רק בזה. מבחינה פיזית אני בסדר גמור. העונה חולפת הייתה בסדר, אבל פשוט לא הצלחתי להיכנס לתוך הקבוצה. זה היה מתסכל, אז החלטתי לעזוב. זה הכדורגל. גם העובדה שסטיב ברוס הוא המנג'ר עזרה לי לקבל את ההחלטה. הוא הותיר עליי רושם נהדר".

אושיי הוסיף: "ברגע ששמעתי על המועדון, האנשים כאן, השאיפות הגבוהות, האמביציות וכל מה שהמנג'ר דורש, הבנתי שזה המקום היחיד בו אני מעוניין לשחק".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully