וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי חיפה סיימה ב-1:1 נגד נס ציונה

לפני בוראץ, הירוקים לא ניצחו את היריבה מהליגה הלאומית. אכזבה מדבאלישווילי. אם חן עזריאל יצטרף, סיכוייו לעזוב יגדלו

בעוד חמישה ימים בלבד תתייצב מכבי חיפה למשחקה הרשמי הראשון העונה, כאשר היא תארח את בוראץ הבוסנית בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, אבל בינתיים נראה שהירוקים עוד רחוקים מאוד מהכושר שלהם. חיפה ערכה היום (שישי) משחק אימון נגד סקציה נס ציונה מהליגה הלאומית, וירדה בקושי עם 1:1 בקרית אליעזר אחרי שהמשיכה להפגין יכולת חלשה מאוד, שמגיעה כהמשך ישיר ליכולת שלה במחנה האימונים.

חן עזריאל דרש 20 אחוז ממכירה עתידית

יעקב שחר: "לא נביא את בן דוד של מסי"

כזכור, חיפה סיימה את מחנה האימונים במאזן של שלושה הפסדים וניצחון. נגד נס ציונה, שסיימה את העונה שעברה במקום השישי בליגה הלאומית, פתח אלישע לוי עם ההרכב שעשוי לעלות נגד הבוסנים. בויאן שראנוב תפס את מקומו של ניר דוידוביץ' הפצוע, שגם נמצא בספק לקראת המשחק. בהגנה שיחקו אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, יוריצה בוליאט וטאלב טואטחה. אייל גולסה, גוסטבו בוקולי, עידן ורד ויניב קטן עלו בקישור, ובחוד ויאם עמאשה ו-ולדימיר דבאלישווילי שיתפו פעולה.

חיפה שלטה בפתיחת המשחק, אבל מיעטה לסכן את השער של שלומי בן חמו. בדקה ה-18 הגיעה הטעות הקשה בהגנה של הירוקים כאשר טאלב טואטחה נפל במלכודת הנבדל ואיפשר הכנסת כדור טובה של מתן גלזר לארנון טמיר, מתוצרת מחלקת הנוער של הירוקים, שגלגל פנימה מול שראנוב. חיפה המגמגמת לא הייתה מסודרת גם בהתקפה, ובדקה ה-31 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר במשחק כשויאם עמאשה קיבל כדור מצוין מעידן ורד בצד ימין ונותר לבד מול בן חמו, אבל בעט רע לגופו של השוער, שהדף לקרן.

חיפה המשיכה לחלום בהגנה גם בפתיחת המחצית השנייה, כאשר מתן גלזר החטיא מול שראנוב וגם בצד השני דבאלישווילי לא היה חד. אלישע לוי בחר לערוך את החילוף הראשון שלו רק בדקה ה-55 כאשר דלה ימפולסקי נכנס במקום ורד, שגם הגיע להזדמנות כתוצאה מהחמצה נוספת של עמאשה, שהגיע לבד מול בן דוד, התמהמה, והשאיר לקשר שהגיע ממכבי נתניה את האפשרות לבעוט מרחוק, ללא הצלחה. חיפה מצאה את הגאולה 12 דקות לסיום אחרי שישראל זגורי העביר קרן קצרה לעלי עוסמאן, שהגביה מדויק לראש של עמאשה, וחלוץ קרית שמונה בעונה החולפת הבקיע את שערו השני במשחקי ההכנה של הירוקים.

גדיר לא צפוי לשחק נגד בוראץ

ניר דוידוביץ' נמצא בספק לקראת בוראץ והוא יעבור בדיקה אצל ד"ר בצלאל פסקין ביום ראשון. מוחמד גדיר לא צפוי לשחק לאחר שלא נכלל בסגל היום. היום הוא עבר בדיקת MRI ובהתאם לתוצאותיה יוחלט לגבי המשך הטיפול בו. בחיפה לא היו מרוצים מהתיאום בין אנדריי פיליאבסקי ליוריצה בוליאט. "הוא מסוגל ליותר ועדיין לא מראה את היכולת האמיתית שלו", נאמר שוב על קרואטי. "תיאום דורש זמן". אגב, בוליאט סובל מבקע ויעבור מחר טיפול כירורגי, כשהוא צפוי לשוב לאימונים ביום ראשון, אבל יהיה כשיר לבוראץ.

גם סיידו יאיא לא מרשים, אבל בחיפה עדיין לא החליטו לשחררו כיוון שהקבוצה לא משופעת בקשרים אחוריים. במועדון מאוד מרוצים מההשתלבות של ישראל זגורי וסארי פלאח.

חיפה תנסה לסכם בתחילת השבוע עם חן עזריאל ולהביא חלוץ במקומו של ולדימיר דבאלישווילי. החלוץ המועמד לקבוצה, ג'ואל קמפבל, כבש אתמול שער בניצחון קוסטה ריקה 0:2 על בוליביה. ההערכה היא שבקרוב מחירו של קמפבל, שנחשב לכוכב גדול בארצו, יאמיר והוא יקבל הצעות מאירופה.

שחקן בקבוצה אמר לאחר המשחק היום: "אין ספק שאנחנו חייבים עוד חלוץ". אם עזריאל אכן יסכם ולוי יחתים חלוץ זר, דבאלישווילי הוא זה שיעזוב מאחר והסגל כולל גם את שלומי אזולאי, מוחמד גדיר ו-ויאם עמאשה ולמאמן אין כוונה להישאר עם שישה חלוצים בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully