וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דלה איינוגבה קיבל ויזה לספרד

השוער הניגרי יצטרף לחבריו בסוף השבוע. חזי מגן הפתיע והגיע למחנה האימונים. לאון הספרדי ייבחן, נטייה לצרף את עמרי רון

אחרי שנתקלו בלא מעט קשיים בהוצאת ויזה לדלה איינוגבה, הצליחו אנשי בני יהודה להסדיר היום (שישי) את הנושא והשוער צפוי לעלות על טיסה לספרד הלילה או לכל המאוחר מחר. הגעתו של איינוגבה למחנה האימונים תאפשר את שחרורו של רן קדוש, שהושאל להפועל חיפה והצטרף לטיסה כדי לשמש שוער ראשון בהיעדרו של עמיתו הניגרי.

בני יהודה בוואלה! ספורט

חזי מגן, יו"ר בני יהודה לשעבר, הצטרף באופן מפתיע לנסיעתה של הקבוצה למחנה האימון בסביליה שבספרד, וימשיך איתה אחר כך גם למשחק החוץ באנדורה נגד סנט ג'וליה המקומית ביום חמישי הבא. מגן שהודיע בסיום העונה שעברה על סיום תפקידו במועדון, עבר ימים לא קלים כאשר לאחרונה נעצר ונחקר בחשד להעלמות מס באחד מעסקיו הפרטיים.

הקבוצה, אגב, נחתה בסביליה אחרי עיכוב של מספר שעות בטיסת המשך מברצלונה. שחקנים בקבוצה ציינו כי המלון בו מתאכסנת הקבוצה יוצא מן הכלל, התנאים מצוינים וגם מתקן האימונים הצמוד למלון הוא ברמה גבוהה מאוד. על פי לו"ז האימונים שחולק לשחקנים - הקבוצה תתאמן פעמיים ביום במחנה.

המאמן יוסי אבוקסיס ינצל את מחנה האימון המקוצר בסביליה גם כדי לבחון שחקנים זרים לחיזוק החלק הקדמי. הראשון שייבחן הוא הקשר הספרדי איסמעאל רנחל לאון שמשתייך לסגל של קבוצת אלבסטה מהליגה הספרדית, אולם שיחק בעיקר בקבוצת המילואים של המועדון ורשם ארבע הופעות בלבד בקבוצה הבוגרת. לאון בן ה-23, שגובהו 1.56 מטרים בלבד, העביר גם עונה אחת כמושאל באלקורקון, ב-2008/9.

עוד טרם יציאתה של הקבוצה לספרד, הודיע אבוקסיס למתן לוטטי ולקשר הליברי איימוס קולי כי הם משוחררים. החלוצים עמרי רון ורז כהן, שנבחנו גם הם בשבוע האחרון, עשויים להמשיך להתאמן עם הזהובים עם חזרת הקבוצה מהמשחק באנדורה, ועדיין לא קיבלו הודעה לגבי שחרורם.

ל'וואלה ספורט' נודע כי הנטייה היא לצרף לסגל את רון, אולם עדיין אין החלטה סופית בנושא. שחקן נוסף שמתקרב למדים הזהובים הוא בלם הפועל פתח תקוה גל כהן, איתו למעשה הגיעו להבנות עקרוניות באמצעות סוכנו גלעד קצב שנפגש השבוע עם המנכ"ל משה דמאיו. אולם העיסקה רחוקה מלצאת לפועל בשל אי הבהירות בהפועל פתח תקוה מאז הודיעה עמותת המועדון על הליכה לפירוק. עם שובם של הזהובים מאנדורה ינסו כל הצדדים לקדם את העיסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully