וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: קשיים בהוצאת ויזה לספרד לאיינוגבה

הקבוצה צפויה לערב את אופ"א בנושא. במידה ולא יקבל אשרה, יפספס את מחנה האימון של הקבוצה ויגיע ישירות לאנדורה

בני יהודה בוואלה! ספורט

בני יהודה תמריא ביום חמישי למחנה אימון בן שבוע בסביליה שבספרד, אולם ראשי המועדון נתקלו בימים האחרונים בבעיה בהוצאת אשרת כניסה לספרד עבור השוער הניגרי דלה איינוגבה. חוקי ההגירה בספרד בפרט ובמדינות האיחוד האירופאי בכלל, מקשות על הוצאת ויזה למי שנושא באזרחות ניגרית או קולומביאנית. בעונה שעברה נתקלו בבני יהודה בבעיה דומה כאשר איינוגבה והבלם איבן גארידו התקשו לקבל אשרה לפורטוגל למשחק נגד פאסוס פאריירה.

אנשי בני יהודה יאלצו ככל הנראה לערב גם את אופ"א בכדי לסייע בהוצאת הויזה עבור איינוגבה, שכן בלעדיה, יאלץ השוער הניגרי לפספס את מחנה האימון ויצטרף לחבריו רק בעוד כשבוע באנדורה, לשם תגיע הקבוצה, הישר מספרד בכדי להתמודד עם קבוצת סנט ג'וליה, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופאית ביום חמישי הבא.

בשל חוסר הוודאות לגבי איינוגבה, מתעכב נושא שחרורו של שוער המשנה רן קדוש להפועל חיפה. קדוש נמצא על סף סיכום בעיר הכרמל ועדין לא חתם בקבוצתו של יואב כץ, אם כי נראה שברגע שיימצא הפתרון לסוגיית אשרת הכניסה של איינוגבה, תהיה דרכו של קדוש צפונה סלולה.

מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס החליט לבטל את משחק האימון שנקבע למחר נגד מ.ס. אשדוד ובמקומו יערך משחקון פנימי וזאת על מנת לקבל החלטות לגבי שלושת הנבחנים, הקשר הליברי הצעיר אמוס קולי וצמד החלוצים מתן לוטטי ועומרי רון. בשלב זה לא ברור אם מישהו מהשלושה יצטרף למחנה האימון של הקבוצה ומחר אמורה להתקבל לגביהם החלטה סופית.

עד כה לא צורף שום שחקן רכש חדש לקבוצה ואחרי שחרורם של גארידו ולירוי צעירי, ממשיך אבוקסיס בחיפושים אחר בלם וקשר אחורי ישראלים ושחקן התקפי זר לעמדת החלוץ המרכזי או כנף ימין. שמו של הבלם גל כהן מהפועל פתח תקוה, עלה על הפרק, אולם חוסר הוודאות הניהולי השורר שם, מקשה בשלב זה על קידום העיסקה. בנוגע לעמדת החלוץ הזר, מחזיק אבוקסיס במספר שמות פוטנציאלים, וייתכן שחלוץ ספרדי אף יגיע במהלך השבוע הבא להיבחן במסגרת מחנה האימון בסביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully