וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "המצב של בית"ר הטוב ב-30 השנים האחרונות"

יו"ר המועדון על הבעיות הקשות: "אם לא נפתור אותן בקרוב, שאלוהים יעזור לנו", והוסיף: "לוי, דדש ופניג'ל אינטרסנטים"

בית"ר ירושלים מתפוררת והעולם שותק

כך נראה הקיץ העצוב בתולדות בית"ר ירושלים

מצבה הקשה של בית"ר ירושלים נמשך, והחדשות הקשורות בקבוצה מתרכזות בעיקר בנושאים פיננסיים. היום (חמישי) החליטו אוהדי הקבוצה לנסות למצוא בעצמם משקיע שירכוש את הקבוצה, ובאופן כללי עתידה של בית"ר לוטה בערפל.

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין דיבר היום בתוכנית הרדיו 'עושים ספורט' בגלי צה"ל על מצבה הקשה של קבוצתו, ואמר: "לא נעים לקרוא את הדברים שפורסמו בתקשורת, אבל בכל מקרה הם הפוכים מהמציאות. הדברים גם נובעים מאנשים מאוד אינטרסנטים, כמו אברהם לוי, מאיר פניג'ל ומשה דדש, שלכל אחד מהם יש סיבה להגיד את מה שהוא אומר. אני לא רוצה להתייחס כי יש דברים מאוד חשובים לעשות. המצב של בית"ר לא קל, היינו אמורים לקבל הקצבות מארקדי גאידמק ונכון לעכשיו זה לא קורה. אנחנו מנסים למצוא דרכים חלופיות, כמו למכור שחקנים או לקצץ בכל דרך אפשרית, ואנחנו מקווים שזה יצליח. כרגע, אין אף אחד שמוכן לקחת את הקבוצה, למרות שגאידמק מוכן להעביר את הקבוצה ללא שום תמורה".

קורנפיין המשיך וסיפר: "מצב הקבוצה בשנים האחרונות
לא אידיאלי מבחינה מקצועית. אי אפשר להתעלם ממה שקרה בסופו של דבר לכל הבעלים של הקבוצה, הניהול בתקופה של דדש גרם להרבה מאוד בעיות. אנשים נרתעים, אולי זה קשור גם לכל מה שקורה בענף הכדורגל בארץ. אנחנו מנסים לעשות את הכל, על מנת שלא נצטרך לפנות להליך פירוק כמו שהפועל פתח תקוה עשתה".

עם זאת הוסיף היו"ר: "המצב של בית"ר מבחינה פיננסית הוא הטוב ביותר ב-30 השנה האחרונות. החובות היחידים שיש למועדון מסתכמים בארבעה מיליון שקלים. אין חובות למע"מ, מס הכנסה או ביטוח לאומי. גם ההתחייבויות העתידיות נמוכות, ואם נצליח לסגור את השנה הזו יהיה בסדר. אנחנו מחפשים מקורות מימון אפשריים, אנחנו מוכנים להיעזר בכל אחד שמוכן לעזור, ובינתיים אין אנשים שמוכנים להרים את הכפפה".

"הנכס היחידי של בית"ר הוא הקהל"

קורנפיין אף התייחס לקהל הקבוצה: "בסופו של דבר, הנכס היחידי של בית"ר הוא הקהל, זה מה שמייחד את הקבוצה. זו קבוצה של העם. בשנים האחרונות, בגלל היכולת, הקהל הגדול והטוב של בית"ר ממעט להגיע וזה מה שיצר את הגרעון בעונה האחרונה, שהקהל כמעט ולא הגיע. אני לא חושב שיש גורם או גוף שלא פנינו אליו. אנחנו גם נמצאים בקשר יומיומי עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. אנחנו אנשים מאמינים, אני מקווה בעזרת השם שנפתור את זה עד אמצע שבוע הבא. אם לא, שאלוהים יעזור לנו".

על המעבר הצפוי של חן עזריאל למכבי חיפה, אמר קורנפיין: "יש שיחות בינינו למכבי חיפה, צריך לראות, אם חן יגיע להסכמה עם מכבי חיפה, תהיה העברה. יש נכונות מראשי מכבי חיפה לעזור לבית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully