וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: 1:3 במשחק אימון על אוצלול גאלאץ

הצהובים רשמו ניצחון נאה על אלופת רומניה, מחמאות לקולאוטי, ורד ומיכה. איוניר: "עברנו מבחן רציני, אנחנו ממשיכים להתקדם"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב ערכה הערב (ראשון) את משחק האימון השני שלה במירלו, ורשמה ניצחון נאה 1:3 על אלופת רומניה אוצלול גאלאץ. הצהובים שוב כבשו שלושה שערים אחרי הניצחון 0:3 מול מנשנגלאדבך עד גיל 23, ורוברטו קולאוטי שוב היה בין הכובשים. מחרתיים תשחק מכבי תל אביב מול אלמיר סיטי מהליגה השנייה בהולנד, וביום חמישי יסתיים מחנה האימונים והקבוצה תעשה את דרכה מהולנד בחזרה ארצה.

המשחק התחיל בסערה, כששער של הרומנים נפסל בטענת נבדל כבר בדקה הראשונה. בדקה השלישית עלתה מכבי תל אביב ליתרון, כשדור מיכה הגביה כדור קרן וקולאוטי נגח פנימה. שש דקות לאחר מכן יצאו הצהובים למתפרצת, תמיר כחלון בישל ואלירן עטר הקשית מעל השוער ולרשת. הקצב המטורף נמשך עם שער מצמק של גבריאל וגליאנטי לזכות הרומנים בדקה ה-13, אבל מיכה הצעיר כבש מקרוב בדקה ה-31 והוריד את הקבוצות להפסקה במצב של 1:3 למכבי תל אביב.

במחצית השנייה ביצע מוטי איוניר לא מעט שינויים בהרכב, כשבין היתר הכניס את מוסא קונאטה הסנגלי ואת אלי זיזוב, שחתם היום על חוזה לשנתיים. בהמשך עלו לשחק גם הקפטן החדש ברק יצחקי וגיז'רמו ישראלביץ', אבל התוצאה נותרה בעינה עד שריקת הסיום. בקבוצה החמיאו בסיום לקולאוטי, מיכה וגם למגן הימני עומר ורד, שנמצאים בכושר טוב ומפגינים יכולת גבוהה באימונים ובמשחקי המבחן.

"אנחנו ממשיכים להריץ את השחקנים ולצבור דקות משחק", אמר בסיום המאמן מוטי איוניר. "שיחקנו משחק מבחן רציני מול קבוצה ברמות הגבוהות ואני שמח שגם מבחינה פיזית וגם מבחינת היכולת ידענו לתת קרב יפה. מה שחשוב מבחינתנו שאנחנו מתרגלים ושומרים על עקרונות המשחק שלנו והעובדה שיש התקדמות ממשחק למשחק".


הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד (דור מלול, 46), סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו (שרן ייני, 58), יואב זיו (קלמי סבן, 78), רפי דהן (גיז'רמו ישראלביץ', 78), האריס מדוניאנין (משה לוגסי, 46), דור מיכה (אלי זיזוב, 46), תמיר כחלון (רועי קהת, 74), אלירן עטר (מוסא קונאטה, 46), רוברטו קולאוטי (ברק יצחקי, 58).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully