וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מדוניאנין התנצל בפני יצחקי

הבוסני שם קץ למתיחת במחנה האימון של הצהובים: "חשוב שתהיה קבוצה מלוכדת". אלי זיזוב חתם לשנתיים: "מאושר"

כל הידיעות על מכבי תל אביב
האריס מדוניאנין פורק הכל בלי חשבון

התקרית המשמעתית במחנה האימון של מכבי תל אביב במירלו נסגרה אמש (שבת) באופן סופי, לאחר שהקשר הבוסני האריס מדוניאנין נטל את רשות הדיבור בארוחת הערב של הקבוצה והתנצל בפני ברק יצחקי על הדברים שאמר כלפיו לפני יומיים, על כך שלא ראוי שקפטן יעבור עבירת משמעת ויאחר לארוחה. כזכור מספר שחקנים איחרו לארוחת הצהריים הקבוצתית, ביניהם הקפטן ברק יצחקי, ובתגובה לכך נענשו באי שיתוף במשחק האימון, שנערך ביום חמישי בערב נגד קבוצת המילואים של מנשנגלדבאך. מדוניאנין העיר הערה ליצחקי על האיחור, ונענש על המילים שפלט לעבר חברו לקבוצה.

אמש, כאמור, בארוחת הערב, פנה מדוניאנין ליצחקי ובנוכחות כל אנשי הקבוצה אמר: "לא הייתה לי כל כוונה לפגוע באופן אישי בברק. מה שאמרתי נאמר מתוך אכפתיות ומתוך העובדה שחשוב לי שתהיה כאן קבוצה מלוכדת ומגובשת. אמרתי את הדברים כדי שנהיה כולנו מקצוענים ולא נתעסק בעבירות משמעת. אני מתנצל ומצטער שברק נפגע מהדברים שלי, זו לא הייתה כוונתי".

נראה כי גורמים במועדון הזדרזו לעשות הכל כדי לשים סוף למתיחות שהייתה בין שני השחקנים ביממה שקדמה להתנצלות הפומבית של הבוסני. במכבי הצהירו העונה כי הלכידות הקבוצתית חשובה להם מאוד וכי העונה ייתנו את מלוא תשומת הלב על גיבוש הקבוצה ויצירת אווירה טובה וקבוצתית בתוך חדר ההלבשה.

בתוך כך תקיים הערב הקבוצה את משחק האימון השני שלה במסגרת המחנה, נגד אוטלו גלאץ אלופת רומניה, כאשר הפעם אמורים השחקנים שנענשו ליטול חלק במשחק. מחר ישחקו הצהובים נגד אלמיר סיטי, ששיחקה בעונה שעברה בליגה ההולנדית השנייה, וביום חמישי יסתיים מחנה האימון והקבוצה תעשה את דרכה ארצה.

רשמית: אלי זיזוב חתם לשנתיים

הקשר, אלי זיזוב (20), שמתאמן עם הקבוצה תקופה ארוכה ושוהה עם הקבוצה במירלו, חתם רשמית על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. איוניר התייחס להחתמה ואמר לאתר הרשמי: "זיזוב הוא שחקן מאוד מוכשר שבשנים האחרונות שיחק באירופה ובסופו של דבר חזר למועדון בו הוא גדל. יש לו פוטנציאל גדול מאוד שאני מקווה ומאמין שהוא יממש אותו ויתרום רבות למכבי תל אביב בעתיד".

זיזוב עצמו הוסיף: "אין מאושר ונרגש ממני כי אני מרגיש שחזרתי הביתה למועדון בו גדלתי מגיל שש. איוניר אימן אותי עוד כשהייתי בנבחרות הצעירות ואני מעוניין ראשית להודות לו ולמשפחה שליוותה אותי לאורך כל הדרך. אני מעריך מאוד את האמון שנתנו בי מוטי וההנהלה ורוצה להוכיח שהתקוות שתלו בי כולם, אכן מוצדקות".

זיזוב החל את הקריירה שלו במכבי תל אביב בגיל שש במועדון לפני שעזב ללבסקי סופיה בבולגריה (הפך לשחקן הצעיר ביותר שמופיע בליגה הבולגרית) ומשם עבר לספורטינג בראגה בפורטוגל.

מכבי תל אביב החתימה גם את השוער יוסי גינזבורג על חוזה לשנה אחת והוא אמור לשמש כשוער השלישי במועדון אחרי גיא חיימוב וברק לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully