וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי ת"א ניצחה 0:3 את מנשנגלאדבך עד גיל 23

קולאוטי (צמד) ואלברמן כבשו לצהובים במשחק ההכנה הראשון. יצחקי, עטר ומדוניאנין ביצעו עבירות משמעת ולא שותפו

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למשחקה הראשון העונה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית מול חזאר לנקראן ב-14 לחודש, והערב (שישי) ערכו הצהובים את משחקם האימון הראשון שלהם במסגרת מחנה האימונים שהם עורכים במירלו, הולנד. במשחק עצמו הביסה קבוצתו של מוטי איוניר את קבוצת מנשנגלאדבך עד גיל 23 0:3, זאת ללא ברק יצחקי, תמיר כחלון ורפי דהן, שאיחרו ב-15 דקות לארוחת הצהריים אמש, וכן ללא האריס מדוניאנין, שהגיב לעונש של השניים ונענש בעצמו.

"אנחנו מקווים לא להיתקל בעבירות משמעת, אך במידה והן יחזרו על עצמן נטפל בהן במהירות ובתקיפות", נמסר בהודעה שהוציא המועדון. "רק אם נישאר מאוחדים ונעזור האחד לשני נוכל להצליח. הכל כבר מאחורינו".

השער הראשון במשחק עצמו הגיע כבר בדקה ה-12, כאשר דור מיכה הצעיר בישל לגל אלברמן את ה-0:1. מיכה היה אמון גם על בישול השער השני, כשהגביה כדור אותו נגח רוברטו קולאוטי פנימה בדקה ה-25 וקבע 0:2. מוטי איוניר ביצע שלל חילופים במחצית, ובדקה ה-63 נקבעה תוצאת המשחק, כאשר אחד מאותם מחליפים דיאא סבע הצעיר בעט למשקוף, וקולאוטי קבע מקרוב 0:3. רק בעונה שעברה שיתפו קולאוטי ואלברמן פעולה בשורות מנשנגלאדבך הגרמנית, והערב הם כבשו את השערים מול קבוצת המילואים של המועדון.

"התוצאה מבחינתנו לא משנה יותר מדי", אמר מוטי איוניר לאתר הרשמי של הקבוצה בסיום. "מה שחשוב לנו כרגע זה להריץ את השחקנים ולצבור דקות משחק על מנת לתרגל את צורת המשחק ועקרונות המשחק עליהם אנחנו עובדים".

הרכב מכבי תל אביב: גייא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ, יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, דור מיכה, אלי זיזוב, מוסא קאנוטה, רוברטו קולאוטי.
כן שותפו: שרן ייני, דיא סבע, רועי קהת, דור מלול, קלמי סבן, מואנס דאבור, ברק לוי, גיז'רמו ישראלביץ', אורי כהן.

מדוניאנין ללאציו?

האריס מדוניאנין מדבר על הכל

לא רק לברקוזן בעקבות האריס מדוניאנין. קשרה הבוסני של מכבי תל אביב נמצא גם על הכוונת של לאציו, כך דווח היום (שישי) באיטליה. מדוניאין מחזיק בחוזה עד 2014 במכבי תל אביב ומחירו צפוי להיות מעל 2 מיליון יורו, אך בלאציו מוכנים על פי הדיווח להשקיע את הסכום הזה, לאחר שהבינו כי לא יצליחו לרכוש את מיראלם פיאניץ' מליון.

על פי 'קוריירה דלו ספורט', המאמן אדי רייה והמנהל המקצועי איגלי טארה צפו בחודש שעבר במשחקה של בוסניה מול אלבניה כדי לעקוב אחר סנאד לוליץ' ומיראלם פיאניץ', אך התרשמו בעיקר ממדוניאנין, שכבש את השני במשחק. מדוניאנין, שגדל והחל את דרכו המקצועית בהולנד, מחזיק כמובן בדרכון הולנדי ולכן מהווה אופציה מצוינת עבור הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully