וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א יצאה למירלו, לברקוזן אחר מדוניאנין

הגרמנים סימנו את הבוסני כמועמד לחיזוק. הצהובים המריאו להולנד, שם יערכו שלושה משחקי הכנה. סידיבה נשאר בישראל

על פי דיווח בתקשורת הסרבית, קשר מכבי תל אביב האריס מדוניאנין נמצא על הכוונת של באייר לברקוזן הגרמנית. מהדיווח עולה כי סקאוטים של הקבוצה מהבונדסליגה, שעקבו אחר הקשר במהלך העונה, סימנו אותו כמועמד פוטנציאלי לחיזוק הקישור. כזכור, מדוניאנין שיחק לפני מכבי בוויאדוליד הספרדית ובשנים האחרונות הוא משחק בדרך של קבע בנבחרת בוסניה.

בינתיים, בדרום אפריקה טוענים כי מכבי תל אביב מעוניינת בבלם אחורי מקומי, אריק מתואו, 21, שגם מחוזר על ידי טוונטה ההולנדית. סוכנו של הבלם טוען כי "מכבי רוצה להחתים אותו אפילו מבלי לבחון אותו לפני, זה מראה עד כמה הם מעריכים אותו".

אחרי מסיבת העיתונאים שערכה אמש (ראשון) ואחריה מסיבת העיתונאים שערך יעקב בוזגלו, אביו של הקשר מאור, הגיעה מכבי תל אביב למחנה האימון שלה במירלו, הולנד, לקראת פתיחת העונה הבאה. מכבי צפויה לערוך את אימון הבכורה שלה במחנה כבר במהלך שעות הערב, כאשר המחנה ייארך 10 ימים ובו היא תקיים שלושה משחקים.

ביום שבת תשחק הקבוצה של מוטי איוניר נגד בורוסיה מנשנגלדבאך עד גיל 23, כאשר יום לאחר מכן תפגוש את קבוצת אותלו גלאץ. יממה לפני חזרת לארץ תשחק מכבי במשחק האימון השלישי והאחרון שלה נגד בירסחוט הבלגית.

כזכור, הצהובים יארחו ב-17 ביולי במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית את חזאר לנקראן, הקבוצה מאזרבייג'אן בבלומפילד, כאשר משחק הגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן באזרבייג'אן.

כמובן שמי שלא יצא למחנה הוא מאור בוזגלו, כאשר אמש הודיעה הקבוצה שמי שעוד נשאר בישראל הוא הקשר ממאלי ג'יבריל סידיבה, שיוצב ברשמית ההעברות. מכבי תל אביב תעשה מאמץ למצוא לקשר קבוצה, כשעד עתה הוא ערך את האימונים לקראת העונה ביחד עם השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully