וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנז'י מחצ'קאלה תציע 11 מיליון יורו על יוסי בניון

הקבוצה הרוסית שהוזכרה כמועמדת לצרף את אברהם גרנט טוענת כי זה המליץ על קפטן הנבחרת: "יוסי מושלם לקבוצה"

הכירו את אנז'י מחצ'קאלה, הקבוצה שמשגעת את רוסיה

רק לפני כשבועיים וחצי פרסמה התקשורת הרוסית כי אברהם גרנט מועמד להצטרף לקבוצת אנז'י מחצ'קאלה. הערב (שישי) הגיע תורו של שגרירי ישראלי גדול אחר להיקשר למועדון הרוסי העשיר והמשוגע, והפעם מדובר ביוסי בניון. דיווח באתר אינטרנט טוען כי גרנט המליץ על קפטן נבחרת ישראל, אותו אימן גם במכבי חיפה בין השנים 2000 ו-2002, ואנז'י עשויה להציע כ-11 מיליון יורו עבורו.

"גרנט מכיר כמעט את כל היתרונות והחסרונות של בניון", ציין מקורב לקבוצה הרוסית, "והוא מאמין שיוסי יתאים באופן מושלמת לצורה בה אנז'י מחצ'קאלה משחקת. הקבוצה תגיע לאירופה בקרוב והיא לא הולכת לחסוך כסף על שחקני רכש יקרים. לכן ההנהלה תשלם בלי בעיה לצ'לסי".

על פי אותו דיווח, ראשי אנז'י חוששים מכך שבניון, שהחמיץ חודשים רבים מהעונה שעברה בשל פציעה, לא נמצא בכושר משחק. "ברור שלחזור לכושר זאת משימה לא פשוטה לכל שחקן, אבל בניון כמעט החלים לגמרי מהפציעה והוא מוכן להתאמן באופן מלא. שחקן ברמתו יחזור לכושר במהירות", אמר אותו גורם שמצוטט בכתבה.

מחצ'קאלה הפכה ללהיט גדול ברוסיה בעונה הנוכחית לאחר שנרכשה בידי המולטי-מיליונר סולימאן קרימוב, אחד האוליגרכים העשירים במדינה. קרימוב הבטיח לשאוף להעפלה לליגת האלופות, ושופך כספים במטרה לבנות סגל מפואר. הכוכב הבולט של הקבוצה הוא רוברטו קרלוס, אשר כבש לעיני גרנט בבעיטה חופשית לרשת נלצ'יק ובישל שער נוסף בנצחון 0:2. כמו כן, החתימה אנז'י את כוכב אנדרלכט מבארק בוסופה ושני ברזילאים המשתייכים לסגל הרחב של הנבחרת, ז'וסיליי ודייגו טארדלי. הרכש הנוצץ של חלון ההעברות הנוכחי יהיה באלאז' דז'ודז'אק ההונגרי מאיינדהובן, תמורתו ישלם קרימוב כ-15 מיליון יורו. שחקן נוסף שהוזכר בימים האחרונים כמועמד להצטרף לקבוצה הוא חלוץ טוטנהאם ונבחרת רוסיה, רומן פאבליוצ'נקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully