וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: אברהם גרנט מועמד לאנז'י מחצ'קאלה

המאמן ביקר במשחק של הקבוצה בסופ"ש, העיתונאים ברוסיה טוענים שהוא עשוי להשתלב במועדון מדגסטאן, אך לא כמאמן

אברהם גרנט שפוטר לאחרונה מווסטהאם הלונדונית, מועמד להגיע לליגה הרוסית - כך על פי דיווחים שעולים היום (שבת) במספר כלי תקשורת ברוסיה. גרנט ערך בימים האחרונים ביקור בדרום רוסיה, ברפובליקת דגסטאן, אשר תושביה מוסלמים ברובם, ונכח במשחק הליגה הרוסית בין אנז'י מחצ'קאלה לספרטק נלצ'יק. מטרת הביקור אינה ידועה לעיתונאים שזיהו את גרנט ביציע, אך הועלתה השערה לפיה גרנט עשוי לעזור באופן זה או אחר לראשי אנז'י.

מחצ'קאלה הפכה ללהיט גדול ברוסיה בעונה הנוכחית לאחר שנרכשה בידי המולטי-מיליונר סולימאן קרימוב, אחד האוליגרכים העשירים במדינה. קרימוב הבטיח לשאוף להעפלה לליגת האלופות, ושופך כספים במטרה לבנות סגל מפואר. הכוכב הבולט של הקבוצה הוא רוברטו קרלוס, אשר כבש לעיני גרנט בבעיטה חופשית לרשת נלצ'יק ובישל שער נוסף בנצחון 0:2. כמו כן, החתימה אנז'י את כוכב אנדרלכט מבארק בוסופה ושני ברזילאים המשתייכים לסגל הרחב של הנבחרת, ז'וסיליי ודייגו טארדלי. הרכש הנוצץ של חלון ההעברות הנוכחי יהיה באלאז' דז'ודז'אק ההונגרי מאיינדהובן, תמורתו ישלם קרימוב כ-15 מיליון יורו.

לפי הדיווחים בתקשורת הרוסית, גרנט מיודד עם העסקן גרמן טקאצ'נקו אשר משתף פעולה עם קרימוב בתקופה האחרונה. ייתכן והישראלי אמור למלא תפקיד כלשהו במועדון בעתיד, או לסייע לו מאחורי הקלעים. מאמן הקבוצה, גאג'י גאג'ייב, אישר את ביקורו של גרנט במחצ'קאלה, אך הסתפק בתיאור ציורי למדי: "הוא אכן הגיע לעיר, ביקר את הקהילה היהודית המקומית והלך לבית הכנסת". יש לציין כי מעמדו של גאג'ייב איתן לחלוטין, ואין כל סיכוי שגרנט יחליפו בתפקיד. הצלחתה של אנז'י עולה אפילו על הציפיות השאפתניות, והיא מדורגת במקום השני, בשיוויון נקודות עם המובילה צסק"א מוסקבה.

אופציה נוספת שעלתה בעיקר בתקשורת המקומית בנלצ'יק מדברת על מינויו האפשרי של גרנט למאמן הקבוצה. נלצ'יק מדורגת עמוק בתחתית, והמאמן ולאדימיר אשטרקוב נמצא על סף פיטורים אחרי ההפסד לאנז'י. עם זאת, קשה מאוד להאמין כי גרנט יסכים לעבוד בקבוצה זניחה עם התקציב הנמוך ביותר בליגה הרוסית.

מאז שעזב את ישראל, גרנט אימן את צ'לסי, פורטסמות' ו-ווסטהאם, כאשר בסוף העונה החולפת הוא הפך למאמן הראשון בהיסטוריה של הליגה האנגלית שיורד ליגה שנה אחרי שנה עם קבוצות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully