וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם ואברהם גרנט ירדו לליגת המשנה

הפטישים כבר הובילו 0:2, אבל הפסידו 3:2 לוויגאן ונשרו מהפרמיירליג אחרי שש עונות. המאמן הישראלי עם ירידה שנייה ברציפות

הפעם גם אלילת המזל לא הושיעה את אברהם גרנט אלא ניצבה לימינה של וויגאן. הישראלי הפך הערב (ראשון) למאמן הראשון מאז הקמת הפרמיירליג שיורד ליגה עם שתי קבוצות ברציפות, לאחר שווסטהאם איבדה יתרון בן שני שערים ובסופו של דבר הפסידה 3:2 במשחק החוץ הדרמטי שלה מול וויגאן. בעקבות התוצאה נותרה ווסטהאם במקום האחרון עם 33 נקודות, וגם הפסד של בירמינגהאם 2:0 לפולהאם (ברדה הנגלאנד, 5 ו-49) לא עזר לה כשהיא רחוקה שש נקודות מחוף מבטחים כשיש רק שלוש בקופה. אחרי שש עונות בליגה הבכירה, באפטון פארק יארחו בעונה הבאה שוב את קבוצות הצ'מפיונשיפ.

מנג'ר ווסטהאם אברהם גרנט. GettyImages
ירידת ליגה שנייה ברציפות. גרנט לא מאמין שזה קורה לו/GettyImages

4,500 האוהדים שליוו את ווסטהאם למשחק החוץ ראו במחצית הראשונה הצגה גדולה של רוברט גרין ושתי עקיצות של דמבה בה, בשני האיומים היחידים של הפטישים לעבר המסגרת בשעה הראשונה. השוער האנגלי נעל את השער וגם נהנה מלא מעט מזל כשנגיחה של הוגו רודאייגה מקרוב פגעה בו ולא חדרה פנימה. בחלק הקדמי, חלוץ הרכש שהגיע בינואר מהופנהיים עשה את העבודה עם שתי נגיחות שמצאו את הרשת בדקות 12 ו-26 והעניקו יתרון משמעותי.

אלא שבעונה הזו של ווסטהאם, גם 0:2 לא מספיק כדי לנצח. וויגאן רצתה להשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה, שלחה את כל השחקנים קדימה וחזרה למשחק עם כדור חופשי נפלא של שארל נ'זוגביה בדקה ה-57. הלחץ נתן את אותותיו על הגנת האורחים, שקרסו בדקה ה-68 ואיפשרו למחליף האירי קונור סמון לאזן את התוצאה. שתי הקבוצות קיבלו כל כך הרבה הזדמנויות לנצח, וזו של רוברטו מרטינז עשתה זאת בצורה דרמטית מאין כמותה בדקה ה-94. נ'זוגביה, הטוב בשורות וויגאן, בעט כדור חד שעבר מתחת לידיו של גרין וחדר פנימה. חגיגה גדולה של המארחים שעוד יכולים לשרוד, ווסטהאם המאכזבת והמאוכזבת תנסה להשתקם בליגת המשנה.

מהלך המשחק

דקה 4: 4,500 אוהדי ווסטהאם כמעט ראו ספיגה של קבוצתם. קלברלי מצא את דיאמה, שהחטיא במעט את המסגרת.

דקה 12: גול! אחרי ערבוביה גדולה ברחבת וויגאן, היצלספרגר הגביה לעבר בה, שנגח מצוין פנימה. 0:1 לווסטהאם, שמרוצה גם מיתרונה של פולהאם בבירמינגהאם.

דקה 19: נ'זוגביה בעט לשער כדור שפגע בברידג', גרין הצליח להדוף.

דקה 26: גול! היצלספגר הגביה כדור חופשי מצד שמאל לפינה הרחוקה, טומקינס הבלם הוריד בראשו ובה נגח מקרוב לרשת. 0:2 לווסטהאם.

דקה 32: עוד כדור חופשי מסוכן של ווסטהאם הגיע לפיקיון, שכבר הכניע את אל חבסי אבל ראה את ווטסון מציל מטר מהקו.

דקה 36: רודאייגה השתלט על כדור ברחבה וניסה לכבוש במספרת, גרין שוב היה במקום והדף. משחק טוב לשוער האנגלי עד עכשיו.

דקה 39: כדור קרן של וויגאן הגיע לרודאייגה שנגח משלושה מטרים, גרין עם הרבה מזל הצליח להדוף גם את זה, דקה לאחר שמנע שער מדיאמה.

דקה 57: גול! וויגאן חוזרת למשחק. נז'וגביה סובב כדור חופשי נפלא מ-18 מטרים ברגל שמאל, היישר לחיבורים של גרין. עכשיו רק 1:2 לווסטהאם.

דקה 66: בה נשלח למתפרצת עם אפשרות להשלים שלושער, אך בעט חלש לידיים של אל חבסי.

דקה 68: גול! הנה השוויון. סמון המחליף קיבל כדור עומק נפלא מווטסון לצד שמאל, זרק את טומקינס ובעט שטוח לפינה הרחוקה. 2:2.

דקה 74: ערבוביה ברחבת וויגאן כמעט הסתיימה בשער של טומקינס, אך ההגנה המקומית הצליחה להרחיק.

דקה 79: היינס ניסה לבעוט מרחוק, הכדור פגע בשחקן הגנה של וויגאן ונהדף לקרן.

דקה 81: סמון ומוזס החליפו מסירות בתוך רחבת ווסטהאם, מוזס סיים בבעיטה לרשת החיצונית.

דקה 84: היינס במטווח אישי על שער וויגאן, אבל בלמי הקבוצה המארחת עצרו את שלושת הניסיונות. מזל גדול לוויגאן.

דקה 88: התקפה יפה של ווסטהאם הסתיימה עם בעיטה רעה של היינס החוצה.

דקה 90: ווטסון בעט מ-16 מטרים כדור שטוח שכבר הכניע את גרין, אבל נעצר בקורה וחזר לידיים של השוער.

דקה 90+1: פארקר נותר חופשי ברחבה, אבל בעט חלש לידיים של אל חבסי.

דקה 90+4: גול! איזו דרמה! נ'זוגביה בעט כדור חד שעבר מתחת לגופו של גרין האומלל וחדר פנימה. 2:3 מדהים לוויגאן, ווסטהאם ירדה.

הרכב וויגאן: עלי אל חבסי, מיינור פיגרואה, גארי קולדוול, אנטולין אלקארז, אמרסון בויס, בן ווטסון, ג'יימס מקארתי (ויקטור מוזס, 46), טום קלברלי (קונור סמון, 46), מוחמד דיאמה, שארל נ'זוגביה, הוגו רודאייגה.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, ג'ורדן ספנס, דני גבידון, ג'יימס טומקינס, ווין ברידג', ג'ונתן ספקטור (סקוט פארקר, 61), תומאס היצלספרגר, ג'ק קוליסון (רובי קין, 83), זבון היינס, פרדריק פיקיון (קרלטון קול, 75), דמבה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully