וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ווסטפאל: "מחכה לכספי קריירה טובה"

מאמן הקינגס נפרד מהישראלי בחיוך, אנתוני פארקר צייץ: "ברוך הבא לארץ האמונה", וגם האוהדים היהודים של קליבלנד נרגשים

מה מצפה לעמרי כספי בקליבלנד

רגע לפני השביתה: כספי נשלח לקליבלנד

עמרי כספי מקווה לקבל יותר הזדמנויות בקליבלנד, ושעות אחרי הטרייד ששלח אותו לקאבלירס, בסקרמנטו ניצלו את ההזדמנות כדי להיפרד ממנו. כידוע, כספי עבר לקליבלנד יחד עם בחירת סיבוב ראשון בדראפט תמורת ג'יי ג'יי היקסון, ודקות לאחר מכן צייץ בטוויטר: "אני מתחיל את הדרך שלי. אני מוכן לאתגר, ולא יכול לחכות עד שאכיר את חבריי לקבוצה ואת הבית החדש שלי".

"לעומרי היו כמה תקופות טובות כאן כשחקן ורצינו להבטיח שנוכל לקבל מחיר הולם תמורתו אם הוא יעבור", הסביר הג'נרל מנג'ר, ג'ף פטרי את הטרייד. על היקסון שהצטרף, אמר פטרי: "זו הזדמנות לצרף שחקן צעיר שכבר הוכיח את עצמו ברמה הגבוהה של הליגה והוא מחזק את הסגל שלנו".

גם מאמנו של כספי אצל הקינגס, פול ווסטפאל, איתו לא פעם היו לו לא מעט מחלוקות, סיים את שיתוף הפעולה בנימה טובה: "אני חושב שזה יום טוב. היקסון הוא שחקן קדמי צעיר ומצוין. אנחנו מצטערים בפני עמרי. היו לו שתי עונות טובות כאן והוא רצה להמשיך בקריירה שלו בתפקיד שונה ממה שהוא עשה פה. אני חושב שזו הזדמנות טובה עבורו ומבחינתנו זו תוספת נהדרת".

ווסטפאל גם נשאל על התסכול של כספי במהלך העונה האחרונה ממיעוט ההזדמנויות שקיבל, ואמר: "זה לא דבר בלתי רגיל. הייתי מעדיף שעמרי ידבר בעצמו, אבל נהננו מהשהות שלו פה. הוא יריב חזק ואני בטוח שמחכה לו קריירה טובה".

פארקר: "ברוך הבא לארץ האמונה"

לכספי יש גם לא מעט מברכים. אחד מהם הוא אנתוני פארקר, שחקנה של קליבלנד שאמנם סיים חוזה, אבל לא שכח לשלוח כמה מילים חמות בטוויטר, כשצייץ: "ברוך הבא לארץ האמונה". שחקן אחר שכבר הספיק לפרוש עוד לפני שמימש את ההבטחה הרבה בו, תמיר גודמן, סיפר: "אני מאוד שמח ונרגש בשביל עמרי, קליבלנד והאוהדים", אמר גודמן. "אני זוכר ששיחקתי מולו בפעם הראשונה. שתי דקות אחרי שראיתי אותו משחק, חשבתי לעצמי שהוא שונה, הוא שחקן נהדר".

אניטה גריי, אוהדת של קליבלנד ומובילת הקהילה היהודית, הגיבה לטרייד: "אתם צוחקים? אנשים הולכים להתרגש. לרבים מאיתנו יש סניפים בישראל. זה מרגש. אף פעם לא היה לנו שחקן כדורסל ישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully