וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "אנחנו לא הולכים לוותר"

החלה רשמית שביתת ה-NBA, הכוכב נערך למאבק ממושך: "נעמוד מאחורי השביתה, בלי קשר לשאלה כמה זמן זה ייקח"

ליגת ה-NBA הודיעה על שביתה

עמרי כספי נשלח בטרייד לקליבלנד

אחרי הספקולציות הרבות סביב איום השביתה שעמד באוויר במהלך רוב העונה, החלה הלילה (בין חמישי לשישי) רשמית השביתה ב-NBA. אתמול התקיימו שיחות אינטנסיביות בין הליגה לארגון השחקנים, אבל לא הושגה הסכמה, כשכעת שההסכם הנוכחי בין השחקנים לליגה הסתיים.

מי שהשמיע את דעתו סביב נושא השביתה והשלכותיה הוא כוכבה של אוקלהומה, קווין דוראנט, שמבקש שראשי הליגה יהיו קשובים יותר לדרישות השחקנים. "נעמוד מאחורי מה שאנחנו צריכים לעשות, וזה לא משנה כמה זמן זה ייקח", אמר הכוכב. "אנחנו לא הולכים לוותר בעניין הזה".

דוראנט לא חושש מהאפשרות שההשבתה תיגרר אפילו חודשים רבים. "זה עשוי להימשך אולי עד חודש דצמבר או ינואר". כידוע, סלע המחלוקת בין הצדדים קשור למשכורות השחקנים, כשבעלי הקבוצות מעוניינים להוריד סכומים גבוהים. הליגה עצמה מסרה כי 22 מבין 30 הקבוצות בליגה העונה סיימו עם הפסדים, ונדמה כי בעלי הקבוצות לא מוכנים לסבול את המצב הנוכחי.

"האופן שבו הסכם העבודה עבד לפני זה משהו שאהבנו מאוד", הוסיף דוראנט. "אין שום צורך לשנות את זה. אנחנו רוצים לשמור על הצעד הזה, אבל כמובן שהבעלים רוצים ללכת לכיוון אחר. אנחנו נעשה את זה עד שנצא עם הסכם טוב".

כידוע, הפעם האחרונה שמקרה כזה התרחש היה ב-1998/99, אז נפתחה העונה באיחור ונמשכה רק 50 משחקים. אנטואן ג'יימיסון, שחקנה של קליבלנד שהיה גם בשביתה הקודמת, הסביר את ההבדלים: "אני חושב שב-98-99 לא חשבנו שזה יהיה ארוך ולאיזה תהליך הולכים. מבחינת הארגון, הבחורים מבינים לקראת מה עומד לפנינו, ועל מה שאנחנו מתנגדים שונה ממה שהיה כשרק הגעתי לליגה. יש את לברון ג'יימס, דווין וויד וכל החבר'ה האלה שלוקחים צעד ונמצאים איתנו. זה עושה את השינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully