וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ייסון אלן במגעים מתקדמים עם גלבוע/גליל

הגארד המוכשר (22, 1.93) של מכללת נורת'איסטרן עשוי להצטרף לקבוצה של ליובין, לאחר שלא נבחר בדראפט ה-NBA

הפועל גלבוע/גליל עליון, סגנית אלופת המדינה, מעוניינת לצרף את הגארד האמריקאי צ'ייסון אלן, בוגר מכללת נורת'איסטרן שלא נבחר שלשום (חמישי) בדראפט ה-NBA. בקבוצה היו מעוניינים באלן מזה זמן רב, אך השחקן הביע נכונות לנסות ולהגשים את החלום שלו ולהתקבל ל-NBA, וכשלא הצליח נראה שהדרך שלו לגן נר קרובה מתמיד. בקבוצה צירפו עד כה את יאן מרטין ונמרוד טישמן, ועושים מאמצים על מנת לצרף גם את אלישי כדיר, שמועמד גם להפועל ירושלים.

אלן (22, 1.93), יליד מורפיסבורו, טנסי, הוא אחד השומרים הטובים ביותר בשנים האחרונות בקונפרנס ה-CAA, ונבחר בשנתיים האחרונות לחמישייה הראשונה של הקונפרנס. הוא שיתף פעולה עם מאט ג'נינג, שהיה מועמד להפועל ירושלים, ובשנים האחרונות עשה קפיצת מדרגה מרשימה בקליעה מבחוץ. למרות גובהו, אלן נחשב לרכז ברמה טובה, ויכול לשחק גם ליד הרכז, כפי שעשה בשנתיים הראשונות שלו בנורת'איסטרן. בעונתו האחרונה במכללה רשם 16.7 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בממוצע למשחק.

בשנים האחרונות הצליחה גלבוע/גליל לאסוף לשורותיה לא מעט גארדים מוכשרים שסיימו את המכללות ולא הגיעו ל-NBA. בתחילה היה זה בריאן רוברטס, שהוביל את באמברג לזכייה שלישית ברציפות באליפות גרמניה בימים אלו, כולל הופעה מכובדת מאוד השנה ביורוליג. לאחר רוברטס הגיעו לישראל אייזיאה סוואן וג'רמי פארגו שהובילו את הקבוצה לזכייה באליפות ולאחר מכן הוביל פארגו את מכבי תל אביב לגמר היורוליג. השאלה היחידה היא האם אלן יוכל להכנס לנעליים הגדולות של השחקנים שהיו לפניו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully