וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאן מרטין סיכם עקרונית בגלבוע/גליל

20.6.2011 / 13:39

תגלית העונה בליגת העל (27, 2.03) העדיף להישאר עונה נוספת בישראל, וצפוי לחתום על חוזהו בסגנית האלופה בקרוב

הפועל גלבוע/גליל עליון הגיעה היום (שני) לסיכום עקרוני עם תגלית העונה בליגת העל בעונה החולפת, יאן מרטין, שחקנה של מכבי אשדוד. מרטין החזיק במספר הצעות מהליגה הראשונה בספרד למבחנים בעונה הקרובה, ואף באשדוד בדקו אפשרות לשמור אותו בסגל, אך העדיף להצטרף לסגנית האלופה.

העסקה בין הצדדים עדיין לא סופית, אך הצדדים צפויים לסגור אותה בימים הקרובים, כאשר הכוונה היא שהשחקן יחתום על חוזה ליותר מעונה אחת. בקבוצה מקווים לסכם עם מספר שחקנים נוספים כבר בימים הקרובים. בגלבוע/גליל סירבו להתייחס לידיעה.

מרטין (27, 2.03), החל את הקריירה המקצוענית שלו במדי אסטודיאנטס בליגה הראשונה בספרד, אך מיעט לשחק בשתי העונות שלו בקבוצה. בעונת 2004/5 ניסה את מזלו בפואנלברדה בליגה השנייה, אך גם במדיה לא קיבל הזדמנות, ובשנתיים לאחר מכן ירד לקסטיון וריאל מדריד ב' בליגה השלישית כדי לקבל דקות, כשבמקביל הוא משותף ב-3 משחקים במדי ריאל מדריד ביול"ב קאפ.

לאחר עונה נוספת במדי קבוצת הבת של ריאל, חתם במדי אילסקס מהליגה השנייה בספרד. בעונת 2009/10 התחיל מרטין את הקריירה הישראלית שלו באליצור יבנה מהליגה הלאומית, והעונה כאמור שיחק בליגת העל באשדוד ורשם 6.4 נקודותת ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully