וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל עליון: נמרוד טישמן סיכם ל-3 עונות

23.6.2011 / 20:48

הרכז המוכשר (20, 1.89 מ') ששיחק ביקנעם/מגידו יחליף את גל מקל בשורות סגנית האלופה, שמסרבת לוותר על אלישי כדיר

הפועל גלבוע/גליל, סגנית האלופה, ממשיכה לעבוד בניסיון להתחזק לקראת העונה הבאה. לאחר שסיכמה על צירופו של יאן מרטין ממכבי אשדוד, הגיעה הערב (חמישי) קבוצתו של ליאור ליובין לסיכום גם עם הרכז הצעיר נמרוד טישמן (20, 1.89 מ'), שישחק בגן-נר בשלוש השנים הקרובות. רכז נבחרת העתודה ששיחק בעונת 2009/10 במכללת פלורידה שימש אשתקד כרכז המוביל של הפועל יקנעם/מגידו מהליגה הלאומית, והעמיד ממוצעים של 9 נקודות למשחק, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק ב-25 דקות.

במקביל בקבוצה צפויים בימים הקרובים להודיע על החתמתו של גוני יזרעאלי לעונה נוספת, הרביעית שלו ברציפות בקבוצה, ובעונה הבאה הוא צפוי לעבור למשבצת הרכז הראשון במקום גל מקל, כאשר טישמן ישמש רכז שני. מלבד טישמן גם שמו של בר טימור עלה בהקשר של הקבוצה, אך בשלב זה נראה כי השחקן לא יגיע לגן נר.

גם שמו של אלישי כדיר לא יורד מסדר היום של האלופה. בקבוצה הגישו עם סיום העונה הצעה למכבי תל אביב על כדיר, הצעה נמוכה יחסית לזאת שהגישה הפועל ירושלים בימים האחרונים, אך כשהבינו שבסכום הכסף הנוכחי לא יקבלו את השחקן, העלו את ההצעה מעל להצעה של הפועל ירושלים.

במכבי תל אביב עדיין דורשים יותר כסף, ולא יהיו מוכנים להשלים למשכורתו של כדיר סכום של מעל לכ-70 אלף דולר. עם זאת, נראה כי יעדיפו להשאיל את כדיר דווקא לסגניתם ולא לירושלים. בירושלים עדיין מקווים כי הצעת חוזה לשנתיים לכדיר, בתוספת ויתור על סכום כסף מסוים מצידו של השחקן, תוביל בסופו של דבר לחתימה בשורותיהם. במקביל, ירושלים תודיע תוך שבעה ימים לג'ייסון ריץ' כי לא ימשיך בקבוצה.

עדכון ראשון: 15:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully